Hallo mensen, ik ben dus Patrick, 22 jaar, woon samen met mn vriendin en hond in Hengelo, en rij momenteel een rode Daihatsu Charade 1.3 16v. Hiervoor heb ik aardig veel auto's gehad, 2x Golf 2 GTI 16v, Corrado G60, 3x Suzuki Alto, Subaru Mini Jumbo en een Golf 2 1.6 TD. De charade is de oude van mijn vriendin, die heb ik over gekocht van haar omdat mijn laatste Golf GTI 16v in de verkoop is. Zitten inmiddels andere velgen onder, japstyle einddemper, geen middendemper en geen kat meer. Heb nog genoeg plannen met de auto, maar dat komt vanzelf wel. Foto's upload ik nog wel zodra ik ze heb...
Leuk hoor, hoop dat we hier veel plezier zullen hebben maar dat zal vast wel goedkomen. Je nieuwe meisje ken ik overigens nog niet..word snel tijd dat je haar ffies voorsteld haha
Einderlijk begin ik er n beetje wat van te snappen hahaha:P wel gezellig hoor deze site maar slaapkop word is wakker want het is al 23:00 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarna kwam een Subaru Mini Jumbo, hier had ik ook een filmpje van maar is verwijderd door youtube wegens de muziek. Van deze auto heb ik de motor opgeblazen.... de drijfstang lag op t asfalt
Toen nog een VW Golf 2 1.6 TD gehad met meer dan 400.000km op de teller, daarna weer 2 Suzuki Alto's
De blauwe is toen gekocht omdat de rode total-loss gereden was (niet mijn schuld, werd van de weg geramd met 60kmh).
Daarna begonnen met mijn project Golf. Had een Golf 2 GTI 8v op de kop getikt, die we niet meer aan het lopen krijgen (achteraf bleek het iets simpels te zijn maarja...). Daarin een 1.8 16v GTI blok gelepeld, koppeling van Golf 3 tdi, versnellingsbak van een Golf 2 GTI 8v en een Supersprint 4-2-1 spaghetti spruitstuk... ding ging echt als de brandweer!
Topsnelheid in dit filmpje ligt op de 145kmh
Embed (ook voor hyves):
Golf had alweer een financiele injectie nodig, en die had ik ff niet. Auto was ook niet echt betrouwbaar, wel fokking snel. Daarom besloten de auto in onderdelen te verkopen, heb m nog steeds!!!
En nu dus een Daihatsu Charade 1.3 16v, de oude van Sharon (Foto's hiervan houden jullie tegoed)