berryvwfreake schreef:nou daar is het dan hahaha AzzKickah ver maak je de mee whahahahahahaha
Sharon schreef:Nou AzzKickah, moet zeggen dat je het al geraden hebt.. Mijn moeder bedoelde haar;
![]()
mijn hondjee Shanti..

Sharon schreef:Jaa moeders, ik wou een halsband laten drukken met Outsiderz er op, maar dan doe ik die wel op jou kosten oke? Shirtje vind ze denk ik niet zo leuk..

esther schreef:ja das ook een leuk iedee maar wat kost dat wel nie dan ik betaal ieder geval wel meeSharon schreef:Jaa moeders, ik wou een halsband laten drukken met Outsiderz er op, maar dan doe ik die wel op jou kosten oke? Shirtje vind ze denk ik niet zo leuk..

AzzKickah schreef:Kijk dit is mijn skatjuh (L)
Merle schreef:esther schreef:ja das ook een leuk iedee maar wat kost dat wel nie dan ik betaal ieder geval wel meeSharon schreef:Jaa moeders, ik wou een halsband laten drukken met Outsiderz er op, maar dan doe ik die wel op jou kosten oke? Shirtje vind ze denk ik niet zo leuk..
nou mama.. als jij met sharon mee betaald
mag je mij trui dan ook betalen!!
[/quote]Sharon schreef:nou mama.. als jij met sharon mee betaald
mag je mij trui dan ook betalen!!
Merle schreef:me moeder heeft zat geld
ze betaald voor iedereen hahahaha:P
AzzKickah schreef:Merle schreef:me moeder heeft zat geld
ze betaald voor iedereen hahahaha:P
Hmm das wel beters, ik zit namelijk nogal te springen om een bougie-kabel set voor de CRX maar die kost € 90,-.
Legt je moeder bij?
esther schreef:nee moeders legt niet bij ach en 90 euro wat is dat nou kun jij best betalen jongeman
AzzKickah schreef:esther schreef:nee moeders legt niet bij ach en 90 euro wat is dat nou kun jij best betalen jongeman
whehehehe![]()
sorry mevrouw
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten