Chris uit Rotterdam

Het is wel zo netjes om je even voor te stellen wie je bent nadat je je hebt aangemeld, dit kun je in dit forum doen.

Chris uit Rotterdam

Berichtdoor 480GTturbo » zo 23 jan 2011, 15:57

Hallo allemaal,

Ik stel me ook even netjes voor, ik ben Chris, 25 jaar uit Rotterdam. Heb al 8 auto's versleten, rij nu in een Volvo 480GT Turbo.

Er zijn al wat dingetjes aan de auto gedaan zoals luchtfilter en een RVS uitlaat van EPS. Verder redelijk origineel omdat ie toch al een lederen interieur heeft, boardcomputer, extra volt/oliedruk en turbometer in het middenconsole en lichtmetalen velgen.
Afbeelding

groetjes Chris
480GTturbo

Re: Chris uit Rotterdam

Berichtdoor Sharon » ma 24 jan 2011, 00:08

Hey Chris!

welkom op het forum van Outsiderz. Leuk autootje en is ook het nodige aan gedaan zo te lezen! Kom je hier wel eens in de buurt (twente) of niet? Ik ben wel benieuwd hoe je hier zo terecht bent gekomen. Wens je verder veel plezier op het forum.
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
R.i.P. Charade 1.6 16v, NEW RIDE VW GOLF 2 GTI WOLFSBURG EDITION
Sharon
Clublid

Re: Chris uit Rotterdam

Berichtdoor 480GTturbo » ma 24 jan 2011, 21:51

Hoi Sharon,

Ik was ooit uitgenodigd voor de outsiderz hyve toen ik nog een Golf VR6 had... vanaf daar heb ik dit forum gevonden. Kom nooit in de buurt van Twente, tenminste hoeveel kilometer is in de buurt :) Mijn broer woont in Emmer-Compascuum dus in die regio ben ik weleens te vinden (Klazienaveen, Barger Compas, Emmer Compas, Emmen, Stadskanaal...) Naast de 480GT rij ik ook nog motor, een Suzuki GSX-R 750 en een Kawasaki GPZ600R... dus ook met die twee weleens in Drenthe, de TT bijvoorbeeld :P

groetjes, Chris
480GTturbo

Keer terug naar Voorstellen

• Gerelateerde onderwerpen
    Reacties
    Bekeken
    Laatste bericht