Sharon schreef:Heey heey,
welkom hier.. Leuk dat je je hebt aangemeld.. En succes met je project! Zo te lezen ben je wel erg actief bezig met het stylen..
Wil nog wel even 1 ding opmerken en dat is dat het niet de bedoeling is dat andere clubs flyeren bij ons op de meeting. Die afspraak hebben we destijds ook gemaakt met een andere club hier in de omgeving en dat was prima. Voor de rest zijn jullie van harte welkom op onze meets

..
En verder veel plezier op het forum hier!
Ik snap het, maar ik was er niet bij

Nogmaals ik stond op de Melbuul'ndagen en daar liepen een aantal jongens die wilden flyeren voor Cc.
We willen ook geen trammelant met andere autoclubs, maar we zijn wel vrij om te flyeren op de door ons gehuurde plekken. Dat de flyers richting Outsiderz is gekomen, is buiten ons om gebeurd en niet in opdracht van ons.
Het is juist onze bedoeling om samen met andere autoclubs het een en ander samen te organiseren of dat je elkaar kunt opzoeken bij diverse meetings.
Maar hierbij bied ik mijn excuus aan, het is niet de bedoeling dat wij leden van andere forum/clubs werven dmv flyeren, agressieve werving etc etc.
Groeten Jerney en hebben jullie nog vragen over? Pb me maar

Toch bedankt voor jullie welkom