Ik kan niks anders zeggen dan wat een geslaagde dag! Groep was erg gezellig waarmee we waren, iedereen had er zin in.. Op een paar kleine dingen op de snelweg na (zoals inhalen terwijl we in collone rijden) heb ik niks over het rijden verder te klagen.. Het weer zat ook heel erg mee, want wat was het lekker warm

ben daarom nu ook zo rood als een gek.. Kregen een mooie plaats toegewezen van de mensen van underground society, eerst eventjes de autos een beetje bijgepoetst voor zover dat nodig was, en toen alle dikke rides bekeken.. De manta van New Kids was er ook nog, dus dat was ook wel leuk om te zien.. Joel heeft mee gedaan aan zo snel mogelijk banden wisselen, en is 2e geworden! Was lachen haha.. Gijs wilde mee doen aan subwoofer tillen maar dat kwam maar niet.. Terwijl er gezegt werd dat dat zou worden gehouden tussen 14:00 en 15:00 maar helaas.. Verder zijn er nog verschillende auto's van ons voor de uitlaat db meting geweest, en wij natuurlijk ook met de Charade en die haalde 128,5 DB haha..

.. Tegen 16:00
vertrokken richting Hengelo en bij de uitgang nog voor iedere bestuurder en bijrijders een blik
monster energy gekregen! Ook heel erg netjes.. Op de snelweg een paar mooie fotos gemaakt,
en wat duitsers gepest haha.. Nog even na gepraat bij een stopplek onderweg en toen vol gas
naar huis want savonds was onze eigen meeting er natuurlijk weer! Op de planning na van de dingen die ze wilden houden heb ik niks te klagen over deze meeting! Zo mag elke meeting wel zijn..
Fotos komen zo snel mogelijk!