Afgelopen zaterdag was het dan zover, we zouden naar de meeting van MadStyleCrew gaan.
Aangekomen bijIkea stond er al een mooie rij auto's van ons. Toen MUPPET aan kwam met zn
Audi moest die ff snel opgekrikt worden want hij had een deel van de uitlaat geloof ik los liggen.
Gelukkig kon dit dankzij Asdrubael82 en Lexx redelijk snel gefixxed worden. Daarna kwamen
Jc.Boneman en Fabian ook nog aan met de S2000 en Mazda323f. Toen iedereen er dus was zijn
we richting Deventer gegaan. Op de snelweg af en toe even geouwehoerd

.. Was wel lachen!
Aangekomen in Deventer moesten we de weg zien te vinden, Asdrubael82 had wel zn navigatie aan
maar die lijdde ons niet helemaal goed naar de bestemming. Maar na ff zoeken uiteindelijk toch
op de plaats van bestemming aangekomen. We werden door Jay van MadStyleCrew na de
parkeerplekken geleid. Helaas stond er nog bijna niks aan auto's, en waren wij de grootste groep.
De opkomst bleef helaas daarbij, dus dat was wel erg jammer. Onze eigen leden zeiden al dat de
opkomst bij onze wekelijkse meetings altijd VEEL meer is! Ook vond ik het minder dat er geen
eettent met een toilet ofzo in de buurt was. Want ik, Merle en Eva moesten dus Berry vragen om
ons helemaal na een tankstation 3 km verderop ofzo toe te rijden omdat we naar het toilet
moesten. Bij terug komst hadden we nog wel wat meer auto's verwacht maar ook helaas niet. Daarna heeft Patrick de locatie gevraagt voor het sprinten, en wij zijn er alvast heen gegaan,
maar die straat die genoemd werd lag vol sneeuw!! Geen plek om te sprinten dus, toen hebben we zelf maar een weg gezocht. Helaas bleef MadStyleCrew weg, en na een uur kregen we pas vanuit Passion On Wheels de goede locatie door. Ook een deel van Midlands kwam later nog. Maar het sprinten bleef zowat helemaal dood. Er hebben hoogstens 10 auto's gesprint en de helft van onze groep was al weg bij de 2e locatie omdat die er niks aan vonden. Bij het sprintje tussen Patrick en de rode Civic ging het nog maar net goed. De bestuurder van de Civic vond het nodig om net in de 2e versnelling al de auto voor de Charade te gooien en meteen zn alarmlichten aan te doen van ik heb gewonnen.. Uhmmmmm ja

.. Patrick was dus behoorlijk link en ik evengoed want ik zat er naast en ja tis mijn auto die die bijna in de prak reed! Later hoorden we al van een stuk of 8
mensen dat hij dit al vaker had geflikt, dus naja beetje jammer. Maar Patrick heeft daarna nog 2 sprintjes tegen hem getrokken en overduidelijk gewonnen dus

.. 10 min later toen het sprinten helemaal dood viel zijn we maar met onze club naar het tankstation gereden omdat sommige moesten tanken en anderen wilden ff lekker eten.. Op de snelweg terug hebben we flink geouwehoerd en lekker die snelheid aangetikt tot 200+ en natuurlijk niet te vergeten de auto die we ff goed bang hebben gemaakt op de snelweg omdat die Berry als een gek afsneed. Die gozer heeft het geweten ook

.. In Hengelo nog ff na gepraat bij de ikea, en daarna zijn Berry, Eva, Merle en Nick nog effe mee geweest naar ons huis wat drinken en de filmpjes kijken van onze eigen meeting 2 weken geleden.
Hieronder de foto's die ik gemaakt heb (ze zijn niet allemaal even duidelijk):