Was echt een fucking geslaagde dag! Heb het heel erg na me zin gehad en vond de stand echt helemaal top! En volgensmij was iedereen dik tevreden met de stand. Mooie muziek ook wat knalde uit de speakers

.. Wij waren de enigste met een audio installatie, dus onze muziek was mooi overal te horen.. Joel, Gijs & Kieltje bedankt dat jullie al eerder zijn weg gegaan om alles op te bouwen! Helemaal top.. En Vinnie en Joel bedankt voor de audio! Gijs bedankt voor de bordjes! En alle andere mensen bedankt voor de gezellige dag..
Jurgen deed het echt grandioos op het circuit met zijn Cosworth, maar helaas moest de organisatie van automaxx weer moeilijk doen, terwijl hij op tijd was werd er gezegt dat hij te laat was en de 16? snelste autos al waren uit gekozen. Beetje jammer!!! Maar hij heeft wel een mooie beker, en dus 2e plaats.. Maar voor ons allemaal was je 1ste

..
Voor de rest veel dikke rides gezien, veel foto's gemaakt en die komen er van de week wel op..
Maar zo als deze meet ging wat betreft onze stand en de gezelligheid, zo mag elke meeting wel
gaan hihi..
Hihi Pascal, ik zat wel even te kijken inderdaad van wtf doet hij nou weer hahaha echt typisch
iets voor jou en Moesje

.. Maar ben erg benieuwd naar het filmpje

.. Leuk dat jullie ook
mee waren, moeten jullie vaker doen haha..
Hier alvast 2 foto's van mijn kant, de rest komt zoals hierboven gezegt later deze week..