27-09-09 Automotorsportief Haaksbergen

Ben je naar een leuk evenement geweest, en wil je je verhaal en foto's plaatsen? Hier kan dat

27-09-09 Automotorsportief Haaksbergen

Berichtdoor Sharon » ma 28 sep 2009, 10:41

Nou 27 september was het dan weer zo ver: AutoMotorsportief @Haaksbergen.
Om 13:30 zijn we(Patrick, Merle, Alex, Joel & ik) richting Haaksbergen gereden. Helaas was Bassie6n er niet bij, en Berry ook niet. Dat was wel jammer natuurlijk. Het was heerlijk weer
en eenmaal aan gekomen zagen we dat het al erg druk was. Eerst ff een plekje zoeken voor de auto's en toen we daar net stonden kwam heel toevallig Jeffrey rallye daar ook aangereden. En hebben we ff kennis gemaakt en heeft patrick de bandjes over gekocht die Jeffrey hier te koop had gehad. Daarna dus via de parkeerplaats naar het centrum gelopen, en op de parkeerplaats stonden nog wat hele mooie vwtjes die we ook ff een kaartje hebben gedaan en ik heb nog wat mooie fotos er van gemaakt. Eerst hebben we even gekeken bij een soort jeepcross. En daarna bij de minibike race.. Toen zijn we verder het centrum in gelopen en hebben we ook nog mee gedaan aan een prijsvraag over een audioset. Nu hopen dat we wat winnen natuurlijk! Toen op jacht naar de auto van Thunder, want die stond op het evenement. Nou die vonden we al vrij snel, en hij stond wel op een mooi plekje! Helaas was Thunder op dat moment zelf nergens te bekennen dus zijn we verder gelopen en heb ik weer meer foto's gemaakt. Ook hebben we met zn allen op Thunder zijn auto gestemd want je kon stemmen welke auto je het mooist vond. En naast de stemdoos stond Ralph zijn auto, dus die hebben we ook nog eventjes gezien en Hellraiser zat daar op dat moment ook bij.
Daarna nog wat andere auto's bekeken die we ook al vaker hadden gezien en ik heb nog wel wat leuke foto's weten te maken. Daarna weer op naar Thunder zijn auto, en nu was die er wel! Dus even gezellig kennis gemaakt, was wel erg leuk. En daar vertelde Thunder ook de plannen over zijn motorkap dus ik ben erg benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien. Daarna zijn we nog even verder gelopen en hebben we wat oldtimers bekeken, en een ferrari. Toen kregen we wel erge dorst haha dus even wat te drinken gehaald en daarna hebben we nog even gekeken bij een kart die flink aan het driften was met 1 hand bij de rotonde. En ja we hadden het toen wel gezien dus gingen weer op naar huis, waar nog een bbQ bij ons thuis volgde haha. Al met al toch nog een erg leuke dag ondanks dat ik er eerst geen zin in had. We hadden het weer ook echt mee zitten dus dat scheelde uiteraard ook flink.. Foto's volgen heel snel!
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
R.i.P. Charade 1.6 16v, NEW RIDE VW GOLF 2 GTI WOLFSBURG EDITION
Sharon
Clublid

Re: 27-09-09 Automotorsportief Haaksbergen

Berichtdoor Ralph206GTI » ma 28 sep 2009, 13:56

Afgelopen zondag was het dan eindelijk zover, de 1e keer AutoMotorSportief met tuning en styling erbij is gelijk een groot succes geworden. Wat ik gehoort heb van de deelnemers was iedereen zeer tevreden over dit evenement en dat was ik als mede organisator zeker ook.

Het publiek was ook zeer onder de indruk van de mooie auto's en vonden het maar wat intresant om de auto's van binnen en buiten eens goed te bekijken :D
Er was ook een erg grote opkomst van bezoekers dit jaar, het was natuurlijk ook schitterend weer en jah wat moet je anders doen op zondag dus jah dan gaan we met z'n allen naar Haaksbergen :D Er waren dit jaar zeker een aantal duizenden bezoekers en de staten waren gewoon helemaal vol met bezoekers van ons mooie evenement.

Er was één winkel die niet zo gediend was van allemaal auto's door de hele hoofdstraat/winkelstraat omdat zei daar schijnbaar niets vanaf wist ondanks alle winkels een brief hebben gehad en het in alle regionale kranten heeft gestaan. Gelukkig heeft Underground Revolutions dit heel snel zelfstandig opgelost en zijn/haar auto verplaatst. Dus jongens helemaal top gedaan dat is weer een + punt voor jullie als club :D . De Eigenaresse vond jullie zeer nette jongens :P

Zonder dat ik er zelf iets vanaf wist had de orgnisatie van het hele evenement voor ons ook nog consumptie bonnen gemaakt en dat kon iedereen goed warderen. Er was voor elke deelnemer/elke auto 1 consumptie bon waarvoor je patat met majo/.. , een snack en een blikje fris voor kon krijgen, dit vond ik toch wel erg netjes geregeld voor ons.

Volgend jaar gaan we dit zeker weer doen en het nog iets mooier en beter aanpakken en ga ik dit niet weer helemaal alleen doen, want vooral toen iedereen aan kwam rijden liep ik mezelf toch wel een beetje voorbij en was het ff stressen, maar het is gelukt :D en daar ben ik blij om. En me broertje heeft me ook nog opgegeven moment gehopen.

Alleen op het eind voelde ik me toch een beetje klote omdat er dus een top 3 was voor de mooiste auto's volgens het publiek, nu deed daar gewoon elke auto van ons onderdeel daaraan mee, dus ook de mijne. En nu had toch gewoon het publiek mijn auto tot de mooiste verkozen en dat vond ik eigenlijk op dat moment niet zo cool. Vooral omdat ik zelf het georganiseert had. Het is wel eerlijk verder want het is gewoon een top 3 door het publiek maar voelde me er toch ongemakkelijk door. Daarom had ik al extra de stemmen van me ouders en vriendin er tussenuit gehaald maar toen had ik nog steeds veel meer stemmen dan de 2e. Ik hoop niet dat nu anderen gaan denken van ooooh hij heeft zichzelf tot eerste verkozen want dat is natruurlijk onzin, want ik voelde me er echt ongemakkelijk onder. Ik denk dat diegenen die er nog geweest zijn bij de prijsuitrijking het misschien wel gemerk hebben aan me toen ik nog ff wat zei met de microfoon.
Ben er nu wel blij mee, en vind het ook wel grappig dat het publiek toch wel heel anders tegen gestylde auto's aankijkt dan dat wij dat eigenlijk doen.
Zelf wist ik niet van tevoren wat de prijsen waren maar ik dus een enorme joekel van een beker gewonnen en een radio mp3 player van Pioneer :D
Voor de 2e en 3e was er ook een radio mp3 player van Pioneer :D Jongens gefeliciteerd met jullie prijs en het is zeker verdiend en jullie van harte gegund :D

Hier alvast het eerste deel v/d foto's om een indruk te krijgen hoe het afgelopen zondag op AutoMotorSportief eruit zag...

Deel 1 .....
Eerste paar foto's van Tunig/styling:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eerste paar foto's van de andere onderdelen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hierbij DEEL 1 :D , Zoals je ziet een erg mooie en drukke bedoeling :lol:

Iedereen die er gestaan heeft Super bedank voor de gezelligheid en de leuke dag met jullie. Wie weet staan jullie er volgend jaar weer. Want volgend jaar mag ik het weer organiseren van de hoofd organisatoren :D En dan gaan we er een nog mooiere dag van maken :D

Gr. Ralph 8)

ps. foto's deel2 volgen een deze dagen :D
Burn rubber not your soul ........
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bestuurslid: Peugeot206club.nl
Coördinator: AutoMotorSportief (tuning/styling)
Underground Revolutions Show Team member
Ralph206GTI

Berichtdoor Ralph206GTI » di 29 sep 2009, 10:47

Zo hier de foto impressie deel 2 :D

paar foto's van het onderdeel tuning/styling..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Paar foto's van de andere onderdelen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder zullen er ook een groot aantal foto's op de http://www.automotorsportief.hyves.nl komen, dus heb jij hyves meld je ff aan en post ook een aantal leuke foto's mocht je die gemaakt hebben.

Gr. Ralph
Ralph206GTI

Berichtdoor Thunder » di 29 sep 2009, 11:24

Mijn auto niet eens op de foto gezet? :evil: :evil: ;) ;)

Was zeker een heel leuk evenement en heb me ook goed vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar en ze zal dan nog meer aangepast zijn, dan ze nu al is.

Kon idd aan je merken dat je het niet leuk vond dat je nummer 1 was geworden, maarja daar kon je op dat moment dan ook verder niets meer aan doen. Mijn tip voor volgend jaar is dan ook je eigen auto niet verkiesbaar stellen als je dat wil voorkomen. Van mij mag je meedoen, ik heb er geen problemen mee, maar als je bang bent dat anderen daar wel moeite mee hebben, dan lijkt me dat 1 van de weinige keuzes die je hebt.
Het gedonder begint weer!
Thunder
Clublid

Berichtdoor Patrick » di 29 sep 2009, 12:54

Was zeker een geslaagde dag!

Onze foto's komen vandaag (als mijn eigen laptop het weer doet :evil: )
Regelt de zondagavonden ... PB voor info :)
Patrick
Clublid

Berichtdoor Ralph206GTI » di 29 sep 2009, 13:14

Thunder schreef:Mijn auto niet eens op de foto gezet? :evil: :evil: ;) ;)

Was zeker een heel leuk evenement en heb me ook goed vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar en ze zal dan nog meer aangepast zijn, dan ze nu al is.

Kon idd aan je merken dat je het niet leuk vond dat je nummer 1 was geworden, maarja daar kon je op dat moment dan ook verder niets meer aan doen. Mijn tip voor volgend jaar is dan ook je eigen auto niet verkiesbaar stellen als je dat wil voorkomen. Van mij mag je meedoen, ik heb er geen problemen mee, maar als je bang bent dat anderen daar wel moeite mee hebben, dan lijkt me dat 1 van de weinige keuzes die je hebt.

Jewel :D, het was ook een kleine foto inpressie he ;) haha
Afbeelding
zie nu pas dat iemand net zijn/haar been ervoor heeft :? weinig respect :P

Neej volgend jaar doe ik denk ik zelf de show/shine contest. En dan doe ik idd zelf niet meej. Kijk ik ben er nu ook wel blij mee hoor, en ook zeker wel trots op dat het publiek mijn auto dus schijnbaar heel erg mooi vond. Maar het was gewoon zo... omdat ik het georganiseert had, en er gewoon niet op gerekend had vond ik het ff klote. Ook omdat ik niet wou dat mensen gaan denken van ooooh nu heeft hij zichzelf tot winnaar uitgeroepen.. want dat is natuurlijk onzin. Volgend jaar doe ik niet meej :P en dan hoef ik me daar ook niet druk over te maken :D hahah

Maar top dat jullie het allemaal zo leuk hebbeb gevonden, eerst keer is toch altijd ff aftasten en kijken wat volgende keer anders moet enzo. Maar het was een groot succes en mag het volgend jaar weer organiseren dus dat vind ik wel gaaf :D

Gr. Ralph 8-)
Ralph206GTI

Berichtdoor AzzKickah » di 29 sep 2009, 13:44

Het zal wel weer aan mij liggen, maar zo'n donkerrode motorkap in een zilveren auto...
Het spijt me maar het is gewoon niet mooi.
AzzKickah

Berichtdoor Thunder » di 29 sep 2009, 14:13

Dat is ook niet de definitieve versie zoals hij moet gaan worden. Hij zou in mijn vakantie gespoten worden en dat is niet gebeurd helaas. Echter heb ik de plannen omgegooid en gaat de kap in de carbonfolie. Moire stond met een stand tegenover mijn auto en ze hebben zeer mooie folie met relief. In eerste instantie dacht ik dat de folie echt was op de auto op hun stand. Sideskirts moeten ook nog en daar zit ik ook aan te denken die in Carbon te doen. Echter ben ik daar nog niet over uit, aangezien het effect zal zijn dat de auto niet lager lijkt.

Maar ik heb ook opmerkingen gehad van een aantal mensen die het juist wel heel erg mooi vonden. Beauty is in the eye of the beholder zeg ik altijd maar.
Het gedonder begint weer!
Thunder
Clublid

Berichtdoor AzzKickah » di 29 sep 2009, 15:27

Thunder schreef:Dat is ook niet de definitieve versie zoals hij moet gaan worden. Hij zou in mijn vakantie gespoten worden en dat is niet gebeurd helaas. Echter heb ik de plannen omgegooid en gaat de kap in de carbonfolie. Moire stond met een stand tegenover mijn auto en ze hebben zeer mooie folie met relief. In eerste instantie dacht ik dat de folie echt was op de auto op hun stand. Sideskirts moeten ook nog en daar zit ik ook aan te denken die in Carbon te doen. Echter ben ik daar nog niet over uit, aangezien het effect zal zijn dat de auto niet lager lijkt.

Maar ik heb ook opmerkingen gehad van een aantal mensen die het juist wel heel erg mooi vonden. Beauty is in the eye of the beholder zeg ik altijd maar.

Dat laatste klopt natuurlijk als een bus :)
Veel mensen gaan over hun nek als ze die Lexus-look achterlichten in mijn CRX zien :P maar die vind ik zelf juist weer 100x vetter dan de originele.
AzzKickah

Berichtdoor Sharon » di 29 sep 2009, 20:45

Ralph kan jij ook niks aan doen! Je hebt immers ook gewoon een erg mooie auto.
Wel heel goed dat je zelf besluit volgend jaar niet meer mee te doen en andere mensen dan ook een kans gunt. Heb ik echt respect voor, want tegenwoordig denkt niemand meer aan de medemens!
De foto's die ik heb gemaakt van zondag, die wil ik er vanavond nog opzetten als ik weer thuis ben van mn werk. Twas een hele leuke dag!!

@Thunder & Azzkickah, smaken verschillen inderdaad.. :P Is maar goed ook toch..?!
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
Sharon
Clublid

Berichtdoor berryvwfreake » wo 30 sep 2009, 07:26

ik zie het
vele bekende daar gezien met auto's op de foto's dan top top ;)
Afbeelding
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
berryvwfreake

Berichtdoor AzzKickah » wo 30 sep 2009, 08:36

Sharon schreef:
@Thunder & Azzkickah, smaken verschillen inderdaad.. :P Is maar goed ook toch..?!

Zeker :) Anders ging iedereen mijn CRX jatten ;)
AzzKickah

Berichtdoor Sharon » wo 30 sep 2009, 12:58

Precies hahaha of mijn *lelijke* charade :P :P :P ..
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
Sharon
Clublid

Berichtdoor AzzKickah » wo 30 sep 2009, 13:06

lol :lol:
AzzKickah

Berichtdoor Sharon » wo 30 sep 2009, 13:26

Hier de foto's die ik heb gemaakt van afgelopen zondag!
En de foto's met wat mindere kwaliteit zijn van Merle die zijn met de telefoon gemaakt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding