Nou 27 september was het dan weer zo ver: AutoMotorsportief @Haaksbergen.
Om 13:30 zijn we(Patrick, Merle, Alex, Joel & ik) richting Haaksbergen gereden. Helaas was Bassie6n er niet bij, en Berry ook niet. Dat was wel jammer natuurlijk. Het was heerlijk weer
en eenmaal aan gekomen zagen we dat het al erg druk was. Eerst ff een plekje zoeken voor de auto's en toen we daar net stonden kwam heel toevallig Jeffrey rallye daar ook aangereden. En hebben we ff kennis gemaakt en heeft patrick de bandjes over gekocht die Jeffrey hier te koop had gehad. Daarna dus via de parkeerplaats naar het centrum gelopen, en op de parkeerplaats stonden nog wat hele mooie vwtjes die we ook ff een kaartje hebben gedaan en ik heb nog wat mooie fotos er van gemaakt. Eerst hebben we even gekeken bij een soort jeepcross. En daarna bij de minibike race.. Toen zijn we verder het centrum in gelopen en hebben we ook nog mee gedaan aan een prijsvraag over een audioset. Nu hopen dat we wat winnen natuurlijk! Toen op jacht naar de auto van Thunder, want die stond op het evenement. Nou die vonden we al vrij snel, en hij stond wel op een mooi plekje! Helaas was Thunder op dat moment zelf nergens te bekennen dus zijn we verder gelopen en heb ik weer meer foto's gemaakt. Ook hebben we met zn allen op Thunder zijn auto gestemd want je kon stemmen welke auto je het mooist vond. En naast de stemdoos stond Ralph zijn auto, dus die hebben we ook nog eventjes gezien en Hellraiser zat daar op dat moment ook bij.
Daarna nog wat andere auto's bekeken die we ook al vaker hadden gezien en ik heb nog wel wat leuke foto's weten te maken. Daarna weer op naar Thunder zijn auto, en nu was die er wel! Dus even gezellig kennis gemaakt, was wel erg leuk. En daar vertelde Thunder ook de plannen over zijn motorkap dus ik ben erg benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien. Daarna zijn we nog even verder gelopen en hebben we wat oldtimers bekeken, en een ferrari. Toen kregen we wel erge dorst haha dus even wat te drinken gehaald en daarna hebben we nog even gekeken bij een kart die flink aan het driften was met 1 hand bij de rotonde. En ja we hadden het toen wel gezien dus gingen weer op naar huis, waar nog een bbQ bij ons thuis volgde haha. Al met al toch nog een erg leuke dag ondanks dat ik er eerst geen zin in had. We hadden het weer ook echt mee zitten dus dat scheelde uiteraard ook flink.. Foto's volgen heel snel!

News