eenmaal aangekomen bij de Ikea in Hengelo stonden er ongeveer 20 auto's klaar. Dit was nadat de laatkomers er ook waren (half 12 verzamelen, 10 over 12 pas weg gereden).
In Almelo stonden op dat moment 5 auto's klaar om met ons mee te rijden. Eenmaal op weg ging alles goed, 1 van de laatste auto's had ook een porto, dus we konden de colonne goed in de gaten houden.
Eenmaal aangekomen in Wierden stonden de auto's uit Almelo al op de plek. Wij konden hier mooi aansluiten. Mooi geregeld van Team Different dat ze een plek voor ons apart gehouden hadden! Dat was allemaal goed geregeld! Iedereen kreeg bij aankomst nog een goodie-bag met flyers, poetsdoeken (dat is een goede voor op een meeting!) en een meet ding voor het banden profiel. Ook erg handig voor Outsiderz
Ons eerst ingeschreven voor grootste club, we waren uiteindelijk met 25 auto's, terwijl zich er meer dan 35 hadden aangemeld! Daarna hebben we even een rondje gelopen en met de bekenden uiteraard even een praatje gemaakt.
Het aantal auto's vond ik nog wel tegen vallen, misschien kwam dit door het weer (grijs) of door te weinig reclame, maar het was niet erg druk. Hierdoor hadden sommigen het ook snel gezien en gingen ze weer naar huis. Ondertussen zijn we maar even gaan zitten, het nodige gepraat/geschreeuw (de muziek stond best hard) en geschreven met krijt op een auto. Dave heeft nog mee gedaan met de wedstrijd wiel wisselen.
Om half 4 was de trekking van de loterij, hier heeft Frieskip nog een mooie echt super originele fles Turtlewax gewonnen en een waardebon van Zijlstra Car Audio en Design. Enige minpunt hier was dat ik van meerdere kanten hoorde, dat het een beetje raar is, dat eigen leden hier aan mee deden (clubleden van Team-Different deden dus mee aan de loting van Team-Different).
Daarna kwam de prijsuitrijking. Eerst was de beker voor het wiel wisselen, hier had Dave de eerste plaats met een tijd van 1.59! Dave, gefeliciteerd!
Daarna kwam de beker voor grootste club, en deze heeft Outsiderz gewonnen!!! Een foto van de beker plaatsen we nog
Een Corolla won volgens mij Show & Shine, en een Honda van Bad Habitz won Best Girl Car. Dat is zo het enige dat ik nog uit mijn hoofd weet.
Organisatie was goed, alleen jammer van het weer en de opkomst.
Iedereen die namens Outsiderz mee geweest is, hartstikke bedankt!

News