1ste Team Different Meeting Wierden 20-06-2010

Ben je naar een leuk evenement geweest, en wil je je verhaal en foto's plaatsen? Hier kan dat

1ste Team Different Meeting Wierden 20-06-2010

Berichtdoor Patrick » zo 20 jun 2010, 16:43

Het was een gezellige dag,
eenmaal aangekomen bij de Ikea in Hengelo stonden er ongeveer 20 auto's klaar. Dit was nadat de laatkomers er ook waren (half 12 verzamelen, 10 over 12 pas weg gereden).

In Almelo stonden op dat moment 5 auto's klaar om met ons mee te rijden. Eenmaal op weg ging alles goed, 1 van de laatste auto's had ook een porto, dus we konden de colonne goed in de gaten houden.
Eenmaal aangekomen in Wierden stonden de auto's uit Almelo al op de plek. Wij konden hier mooi aansluiten. Mooi geregeld van Team Different dat ze een plek voor ons apart gehouden hadden! Dat was allemaal goed geregeld! Iedereen kreeg bij aankomst nog een goodie-bag met flyers, poetsdoeken (dat is een goede voor op een meeting!) en een meet ding voor het banden profiel. Ook erg handig voor Outsiderz :mrgreen: Dit was ook goed geregeld!

Ons eerst ingeschreven voor grootste club, we waren uiteindelijk met 25 auto's, terwijl zich er meer dan 35 hadden aangemeld! Daarna hebben we even een rondje gelopen en met de bekenden uiteraard even een praatje gemaakt.
Het aantal auto's vond ik nog wel tegen vallen, misschien kwam dit door het weer (grijs) of door te weinig reclame, maar het was niet erg druk. Hierdoor hadden sommigen het ook snel gezien en gingen ze weer naar huis. Ondertussen zijn we maar even gaan zitten, het nodige gepraat/geschreeuw (de muziek stond best hard) en geschreven met krijt op een auto. Dave heeft nog mee gedaan met de wedstrijd wiel wisselen.

Om half 4 was de trekking van de loterij, hier heeft Frieskip nog een mooie echt super originele fles Turtlewax gewonnen en een waardebon van Zijlstra Car Audio en Design. Enige minpunt hier was dat ik van meerdere kanten hoorde, dat het een beetje raar is, dat eigen leden hier aan mee deden (clubleden van Team-Different deden dus mee aan de loting van Team-Different).
Daarna kwam de prijsuitrijking. Eerst was de beker voor het wiel wisselen, hier had Dave de eerste plaats met een tijd van 1.59! Dave, gefeliciteerd!
Daarna kwam de beker voor grootste club, en deze heeft Outsiderz gewonnen!!! Een foto van de beker plaatsen we nog 8-) Enige minpunt hier was dat het 2e hands bekers waren, ze zitten onder de krassen en de opleg plaatjes passen niet eens :lol:
Een Corolla won volgens mij Show & Shine, en een Honda van Bad Habitz won Best Girl Car. Dat is zo het enige dat ik nog uit mijn hoofd weet.
Organisatie was goed, alleen jammer van het weer en de opkomst.
Iedereen die namens Outsiderz mee geweest is, hartstikke bedankt!
Regelt de zondagavonden ... PB voor info :)
Patrick
Clublid

Re: 1ste Team Different Meeting Wierden 20-06-2010

Berichtdoor Frieskip » zo 20 jun 2010, 17:35

haha turtle wax... woeppie mooi aangezien de jetta toch mat word:S

vergeet niet dat rockstar nu een krat vol performance meters tekoop heeft !
maar idd eigen leden ook loterij? en veel prijzen gewonnen?
tjah jammer....
muziek te hard waardoor wanneer er gesproken werd het niet verstaanbaar was...
maar volgend jaar?
ik zeg NEE :!: :!: :!:
Frieskip
Clublid

Berichtdoor Wallie » zo 20 jun 2010, 18:04

1 woord voor deze meeting
PAUPER
t was net of er een stal vol met koeien was ontsnapt :geek:

ik denk ook dat het met de locatie te maken heeft,
totaal niet gezellig

normaal op een grasveld is het veel gezelliger.

weet niet of ik er nog een x ga
Wallie
Clublid

Berichtdoor Spenkie » zo 20 jun 2010, 21:08

Met wallie eens :?
Polo 6n 1.6 8v!
Spenkie
Clublid

Berichtdoor DubbelR » zo 20 jun 2010, 22:36

Zo ik had ook weer laten horen dat ik er was... Mooi potje takke herrie gemaakt... Ag weer een paar mensen gezien en gesproken... het is dat ik in de buurt was anders was ik ook niet gegaan...
DubbelR

Berichtdoor Sharon » ma 21 jun 2010, 08:44

Tja wil ze aan de ene kant niet afblaffen, omdat het de eerste meeting was. En na aanleiding van gisteren kunnen ze misschien eventueel punten verbeteren, maar aan de andere kant vonden ze het zelf volgensmij allemaal een geweldige meeting dus ja..

Ik heb me ook stierlijk verveelt en het is dat we ons hadden opgegeven voor grootste club maar anders was ik denk ik na een half uur alweer vertrokken. De locatie vond ik maar niks, geen gezelligheid etc, de muziek stond inderdaad te hard! Het eten was belachelijk duur :? .. En als giller van de hele dag waren de 2e hands bekers! Ik zal er zo eens een foto van maken. Maar de beker zit onder de krassen en beschadigingen, en je ziet de lijmresten en de vorm van het oude plaatje wat er eerst op zat nog!!!!!! Hetzelfde geldt voor de beker van Dave.. Tuurlijk heel leuk om een beker te winnen, maar kom op, voor een tientje of 2 heb je ook een NIEUWE beker.. Die 3 euro per persoon die we moesten betalen was het absoluut niet waard. Geld word zeker in eigen tuk gestoken.

Pluspunt was dat ze ruimte hadden vrij gehouden voor Outsiderz! Alleen een beetje jammer dat we in een hoek werden weg gedrukt. En dat nog wel met grootste opkomst.
En natuurlijk de goodybags int begin, waar ik er alleen geen van heb gehad :P .. Ik heb dus echt letterlijk mijn 3 euro gesponserd aan niets, had dan nog liever dat geld aan een mac flurry en hamburger besteed savonds op onze eigen meet :D ..

1 keer en nooit meer dus..
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
R.i.P. Charade 1.6 16v, NEW RIDE VW GOLF 2 GTI WOLFSBURG EDITION
Sharon
Clublid

Berichtdoor Patrick » ma 21 jun 2010, 11:57

Ik hoorde ook nog wat over geroep van Underground Revolutions tijdens de prijsuitreiking ...
Ze zouden toen Outsiderz werd geroepen voor grootste club geroepen hebben: "Het gaat toch om de dikste auto's?" en toen Soraya van Bad Habitz voor de 2e x een beker mocht ophalen: "Nog een keer lopen, is goed voor de lijn!" ...

Jammer dat ik dat die middag niet gehoord heb ...
Patrick
Clublid

Berichtdoor Sharon » ma 21 jun 2010, 14:14

Tja daar kan ik alleen maar om lachen dan! Sta je daar met je dikke auto's, die allemaal gesponsord zijn door de bank, papa of drugsgeld en win je geen beker.. Tja dan moet je toch een beetje proberen je jaloezie te onderdrukken en dan gaan mensen belachelijke dingen roepen.
Soraya heeft terecht de bekers gewonnen, want haar auto is echt heel erg mooi! Enne als ze dat goed voor de lijn nou hadden geroepen na die viertonner in dat spijkerpakje wat er liep volgensmij van Underground Revolutions zelf :shock: kan ik het nog begrijpen, maar kom op man, slaat nergens op om dat naar dat meisje van Bad Habitz heen te roepen.

Hier een aantal foto's van de autos van ons die ik gevonden heb op Bad Habitz

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
R.i.P. Charade 1.6 16v, NEW RIDE VW GOLF 2 GTI WOLFSBURG EDITION
Sharon
Clublid

Berichtdoor Jeffrey rallye » ma 21 jun 2010, 14:51

Ik ben er ook wezen kijken.
Viel erg tegen.. :o
Jeffrey rallye

Berichtdoor Patrick » vr 25 jun 2010, 12:07

Prijswinnaars:
WIELWISSELEN.
1e Dave Koopmans met 1 min 59
2e Marcel Pugs met 2 min 59

GROOTSTE CLUB
Outsiderz met 25 auto's

VERSTE CLUB
Bad Habitz met 205,4 km

BEST GIRLS CAR
Soraya met de Honda Civic Coupe

BEST OF WHEELS
Swifter met de Nissan Primera

DB METEN
1e Wessink 148.7
2e De Jonge 145.1
3e Hansma 143.5

SHOW & SHINE
1e Daniel Dijk met de Seat Cordoba
2e Rene met de 350z Nissan
3e Mario van Herwijnen met de Ford Ranchero

En nog wat foto's gevonden van ons,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Patrick
Clublid

Berichtdoor Patrick » vr 25 jun 2010, 12:20

Op andere fora lees ik dat er misschien ook met GHB is geknoeid daar :shock: Mja, het is natuurlijk niet meer te bewijzen, maar dit is nog een reden ... volgend jaar niet!
Ook zeggen ze dat de bekers NIET 2e hands zijn, vanavond ff foto's maken dus :lol:
Een kringloop winkel zou deze shit nog niet eens aannemen :lol:
Patrick
Clublid

Berichtdoor Frieskip » vr 25 jun 2010, 13:03

Patrick schreef:Op andere fora lees ik dat er misschien ook met GHB is geknoeid daar :shock: Mja, het is natuurlijk niet meer te bewijzen, maar dit is nog een reden ... volgend jaar niet!
Ook zeggen ze dat de bekers NIET 2e hands zijn, vanavond ff foto's maken dus :lol:
Een kringloop winkel zou deze shit nog niet eens aannemen :lol:

huh hoezo GHB vanaf de bar?
of gewoon gebruikers daro?
Frieskip
Clublid

Berichtdoor johnnyboy » vr 25 jun 2010, 13:06

op mijn album.nl staan ook fotos
ADHD

ALLE DAGEN HEEL DRUK

Liever gelast dan geleast
johnnyboy

Berichtdoor Merle » vr 25 jun 2010, 13:48

Patrick schreef:Op andere fora lees ik dat er misschien ook met GHB is geknoeid daar

lekker dan.. idd ook weer een reden om niet meer te gaan
klote troep
Afbeelding
Merle
Verbannen

Berichtdoor Wallie » vr 25 jun 2010, 14:37

Olé GHB :mrgreen:

zie je wel hoe pauper die lui zijn
kunnen niet eens fatsoenlijke drugs betalen
knaken bennie's
Wallie
Clublid

Berichtdoor Jay » za 26 jun 2010, 10:35

Dag mensen! idd was het een rustige meet, maja kom op het is een eerste keer, en hier van leren de jongens ook! verder heb ik iemand van team different gesproken, er is idd met GHB geknoeid, en hier kunne de mensne van differetn zelf niks aan doen, vind het echt sneu dat je zo een meeting gaat verneuken! ja verder heb ik wel lol gehad, maar ik was dan ook met een gezellige groep en veeeeeeeel bekenden gezien! en wle lachen dat we meer prijzen als Underground hadden binnegehaald, zowel Bad Habitz als Outsiderz! en wat ik gewoon het toppunt vond, was dat ze me vriendin hebben lopen PROBEREN zwart te maken! miss maar goed dak slechthorend ben, anders was er ook nog wel commentaar van mijn kant afgekomen! maja verder vond ik de meet wel lachen voor een eerste keer! Denk wle dat wij hier de volgende keer weer zijn! btw ik heb ook nog een hele hoop fotos gemaakt! http://www.madstylejay.hyves.nl moet je maar effe kijken!!!

Grtsz Jay
Jay

Berichtdoor DubbelR » vr 02 jul 2010, 21:39

p.s. er waren een aantal lui die aan het filmen geweest bij die lawaai bak van mij... iemand al iets op internet staan toevallig?
DubbelR

Berichtdoor Asdrubael82 » ma 05 jul 2010, 12:34

Team Underground. Underground Revolutions. Of hoe ze zich ook noemen. Gesponserde bakken inmekaar gesleuteld door amateurs en bestuurt door kleuters. En voor de rest zeg ik niks. 8-)
"I'd rather push my Mustang, then drive an Import"
Asdrubael82
Clublid

Berichtdoor Jay » di 06 jul 2010, 12:28

AMEN :mrgreen:
Jay

Berichtdoor maatje » wo 07 jul 2010, 14:11

Vond de meeting niet slecht .
Zeker niet voor de eerste keer.
Probeer zelf maar eens iets op te zetten voor de eerst keer zodat er ook veel dikke auto's op af komen.
En iedereen tevreden houden valt zowiezo erg tegen.

En bij underground revolutions word mischien wel wat gesponsord maar echt niet alles.
Jullie weten zelf ook dat alle goede onderdelen voor je auto erg duur zijn.
En dat je bij geen enkel bedrijf iets voor niets krijgt mischien alleen bij een grote bestelling.
maatje

Volgende

Keer terug naar Evenementen verslagen

• Gerelateerde onderwerpen
    Reacties
    Bekeken
    Laatste bericht