Update 23 juli 2010:

KEIN VERFICKTES AIRRIDE!
Hij is alleen iets groter geworden dan de bedoeling was
Update 4 augustus 2010:
Afgelopen week flink wat kilometers gemaakt (rond de 2000) en daarom de auto ff voorzien van nieuw oliefilter en nieuwe olie.
De achterwiellagers had ik ook willen vervangen, maar heb de verkeerde binnen gekregen....
Binnenkort de auto eens op de brug zetten. Ben als verrassing voor Sharon afgelopen zaterdag naar Parijs gereden, terwijl ze dacht dat we uit eten gingen in Scheveningen.... En ik heb haar daar ten huwelijk gevraagd, en ze zei ja! Binnenkort dus feestje

In België en Frankrijk hebben ze niet zulke gladde wegen als in Nederland, en heb mij mijn subframe enkele keren goed het asfalt geraakt....
Eerst op een spoorwegovergang op een landweggetje in België, daarna bij de Sacre Coeur echt vast gezeten met de auto, op de terugweg net voor de grens met Nederland zat er een bult in de snelweg die ik niet zag, dus met ruim 130 ook VOL met het subframe op de grond, en gisteren nog in Dusseldorf door de wegverkanting een meter of 10 subframe geschraapt

Binnenkort als er nieuwe draagarmrubbers in komen maar eens kijken hoe het er voor staat

Update 10 augustus 2010:
Sticker is er weer af

Hij heeft het toch iets van 3000km uitgehouden

Maar hij was gewoon lomp groot

Nog 2 foto's gevonden: