twee jaar geleden helemaal standaard gekocht bij de dealer.
Zo kocht ik m'n 206..

En momenteel staat ie er zo bij

Zo dit was het wel z'n beetje.
Gr. Ralph

Patrick schreef:Mooie foto, was je vandaag toevallig in Hengelo? Dacht je echt 2x gezien te hebben bij ons in de straat
Ralph206GTI schreef:Patrick schreef:Mooie foto, was je vandaag toevallig in Hengelo? Dacht je echt 2x gezien te hebben bij ons in de straat
Sterker nog, ik woon deze week in hengeloin het huis van me nicht, op de katten passen. Zaterdag ga ik pas weer naar denekamp. Ik woon nu dicht bij de sanders en zijlstra car audio en disign in de buurt
Gr. Ralph
Patrick schreef:Ralph206GTI schreef:Patrick schreef:Mooie foto, was je vandaag toevallig in Hengelo? Dacht je echt 2x gezien te hebben bij ons in de straat
Sterker nog, ik woon deze week in hengeloin het huis van me nicht, op de katten passen. Zaterdag ga ik pas weer naar denekamp. Ik woon nu dicht bij de sanders en zijlstra car audio en disign in de buurt
Gr. Ralph
Dan woon je hier vlakbijik kan naar zijlstra lopen
Zag je dus hier 2x door de straat komen vlak achter elkaar

Patrick schreef:Zag je auto vannacht staan toen we met de hond liepen, zag er goed uit met de grill!

Sharon schreef:Mooie foto's allemaal hoor! En je stond er ook mooi bij op die show..
Volgensmij zit jij nooit stil hahaha..

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten