door Sharon » za 05 sep 2009, 02:23
Nou zet mijn project er dan maar als eerste in.
Zoals jullie vast wel weten heb ik een grijze Charade 1.3 16v .. Lekker klein ding, eigenlijk precies goed voor mij. Nu zijn er al wat dingen aan veranderd. Zo heb ik bijvoorbeeld andere bodykit er om heen zitten, hij is erg verlaagd, ander interieur, heb een nieuwe radio, sub en versterker, andere velgen, ander uit laat stuk van Laser, ohja en ik heb geen katalysator meer hihi. Dus er is al het een en ander aan gebeurd. Maar uiteraard heb ik nog veel meer plannen.
Zo wil ik de auto nog laten overspuiten in een andere kleur (twijfel tussen 2 kleuren), wil op den duur een ander motorblok er in lepelen(Update: is gebeurt), xenon lichten(Update: is gebeurt) , andere achterlichten, karbon motorkap, getinte ramen(Update: is gebeurt) en er gaat me vast nog wel meer te binnen schieten in de loop van de tijd.
Maandag eerst maar eens weer mijn eigen velgjes die nu nog onder mijn oude Charade zitten (die nu van Patrick is) op de mijne over zetten (Update: is gebeurt), en mijn geluidsinstallie moet er ook nog weer in komen zit ook nog in mijn oude Char.
Liefsz Sharon..
My ride, Charade 1.6 16v