Patrick schreef:Snelle update; oude bak is er bijna onder weg .. met dan aan Joël!

Sharon schreef:Patrick schreef:Snelle update; oude bak is er bijna onder weg .. met dan aan Joël!
Zo dat doen jullie tering snel zeg met 3 kwartier!

kendyman schreef:das gewoon slechte zaak dus sharon.
je wilt een sprint auto
dus moet je diesel bak nemen!!!
of gaan combineren!!

Sharon schreef:Ze zijn er nu weer mee bezig sinds een minuut of 10 denk ik.. Maar volgensmij zit de bak er al
onder en moesten er alleen nog dingen aangedraait worden ofzo. En accu terug plaatsen ofzo en
de startmotor.. En dan de wielen er nog weer op..

Sharon schreef:Gister zijn ze op dat punt gestopt en vandaag gaan ze dus ook weer op dat punt verder haha.
Nu maar hopen dat die zo dadelijk een keer af isen niet dat er weer gezeik tussen komt.
MUPPET schreef:Sharon schreef:Gister zijn ze op dat punt gestopt en vandaag gaan ze dus ook weer op dat punt verder haha.
Nu maar hopen dat die zo dadelijk een keer af isen niet dat er weer gezeik tussen komt.
zal me wel ff stil houden opt forum

Sharon schreef:MUPPET schreef:Sharon schreef:Gister zijn ze op dat punt gestopt en vandaag gaan ze dus ook weer op dat punt verder haha.
Of hebben ze gisteren geen flikker gedaan?
MUPPET schreef:Sharon schreef:MUPPET schreef:Sharon schreef:Gister zijn ze op dat punt gestopt en vandaag gaan ze dus ook weer op dat punt verder haha.
Of hebben ze gisteren geen flikker gedaan?
tuulk niet![]()
joel en pat hebben de bak eronder gehangen en pat is uren bezig geweest met zoeken welk boutje in wel gaatje moest![]()
toen heb ik de kmteller erop gedraaid en de koppelingskabel vast gemaakt en meer ook niet want het was stervens koud

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten