Patrick schreef:De 1.3 16v had 90pk en 105nm, de 1.6 16v heeft 105pk en 134nm. Vooral het verschil in koppel voel je erg goed! Nu nog een keer een uitlaatspruitstuk van een Daihatsu Charade G20X GTI vinden en dan heeft ie nog meer power
Patrick schreef:Dit blok doet in een applause 0-100 in 9,8 sec ... een applause is 200kg zwaarder dan een charade ... dus zo makkelijk ga je het niet winnenEen charade is 100kg lichter dan een CRX.
Jou CRX heeft 140nm koppel, deze 134nm
Patrick schreef:Volgens Autoweek moet jou CRX t in 8.5 sec doen, en daar heb ik ook die tijden van de applause weg
Dit blok is ook nog sneller, de kat is ook bij dit blok weer weggehaald
Ik ga nu maar eens met mien boek op stroat .... multiriem en poulie's wisselen

Sharon schreef:Ja Ken hahahaha dat is niet eerlijkDas hetzelfde wanneer je bijvoorbeeld een ferrari hebt, dan ben je ook altijd sneller dan een charade hahahaha. Dit is gewoon goed zo voor mij
.. Anders rij ik mezelf nog een keer dood haha..
Maarja was ook niet de planning om hem gisteren mee te nemen naar de meeting. Meeste mensen hebben vast wel gemerkt dat ik er een beetje pissig om was.. Maargoed t was niet anders.. Hopelijk loopt die snel beter want moet nu alles met het krot van Patrick doen en dat is niet fijn als je je eigen auto gewend bent.

Sharon schreef:Ja maar toen was het nog niet zon erge auto toen ik hem had.. Nu valt die zowat van ellende uut elkaar hahaha..
We zijn inderdaad nog geen donder verder. Baal er iig goed van! Heb er een slecht gevoel bij.

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten