Zo alvast een update,
er komen drukke tijden aan!!!
Hebben inmiddels een nieuw 4-2 uitlaatspruitstuk besteld bij de Daihatsu Dealer (Rene Slichter). Helaas is er geen passend stuk te krijgen voor het 2-1 gedeelte. Deze moeten we zelf laten lassen en heb van iemand anders precies uitgelegd gekregen hoe je dit het beste kan doen.
Ook heb ik nog de tip van Rene Slichter zelf gekregen, om eens een 1.3 ECU te testen, deze zou meer koppel leveren. Hij zegt dat je met een 1.3 ECU sneller accelereert, dit moeten we dus nog even testen binnenkort.
Naar het gasklephuis kijk ik nog, we hebben nog een ander gasklephuis die volgens de theorie wat ik van mede Daihatsu rijders gehoord heb groter zou zijn. Deze moet ik nog opmeten, als deze groter is ga ik deze zoveel mogelijk flowen en vervangen, tegelijk dan ook het inlaatspruitstuk een beetje bewerken en misschien nog de aanzuigbuis naar het luchtfilter vervangen, deze is nu van PVC maar wil ik nog graag van aluminium maken.
En dit alles, dus VOOR Automaxx Streetpower om daar een mooie tijd neer te zetten

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid...