Sinds vorige week remproblemen.
Er liep er 1 aan, zo te horen voorzijde. Affijn, vorige week maandag nieuwe blokken en schijven besteld (EBC Greenstuff met Brembo Max schijven). Vrijdag waren ze binnen. Zaterdag met de buurman gemonteerd. Na een beetje inrijden en remmen, bleef ik een aanlopend remblok horen. Nog eens stukje gereden, en nog steeds. Bleek dus 1 van me achterremmen het probleem te zijn. Jammer dat ik dat niet eerder gezien en gevoeld had, dan had ik die meteen mee kunnen bestellen, maarja helaas.
Gister naar de Twimva voor blokken en schijven achter. Gelukkig op voorraad en na het aftikken van 170€ weer huiswaarts. Gisteravond de remmen uit elkaar gehaald, schoongemaakt en toen proberen de klauwen terug te draaien naar de 0 stand. Helemaal niets!!!!!

Het terugdraaisetje van een goeie vriend van mij gebruikt, echter totaal geen beweging in te krijgen. Zelfs met brute kracht kregen we de zuigers nagenoeg niet in beweging....... Conclusie: Nieuwe klauwen nodig.....
400€ verder en nog 370€ te gaan. Hopelijk is ze vanavond weer in orde. Buurman vanochtend 2 uur vroeger opgestaan om mij naar me werk te brengen, me pa haalt me vanmiddag weer op. Wat een gekut zeg.........
Spuitwerk zal wel even uitgesteld moeten worden, dit is echt een aderlating waar ik niet op gerekend had. Zal haast wel volgend jaar worden dat de sideskirts en achterspoiler op de auto komen, of ik moet een paar websites/ontwerpen kunnen verkopen in de tussentijd.....