Hier een beetje het over zicht van mijn project van toen tot heden.
Enjoy!
Hier nog in de oude staat, lijkt netjes maar schijn bedriegt

Het is niet al te best zoals hieronder te zien is!

Dus aan de slag, ben eerst maar eens begonnen om de delen die zo te vervangen waren te demonteren en het nieuwe erop te zetten, helaas geen foto's van maar heb nog wel een kiekje van hoe die er toen bij stond

Ben daarna door gegaan met het strippen van het interieur en de rest van de auto, om te checken waar precies de problemen zaten.

En toen naar de spuiter, had netjes alles besproken en het zou binnen 3 weken helemaal klaar zijn...
Helaas was dit niet het geval, de spuiter bleef maar uitstellen en uitstellen tot op een gegeven moment na heel veel geduld (8 maanden) ik het wel gezien had en de auto afgelopen week heb op gehaald omdat er totaal geen vordering in zat!
Me sol stond er toen zo bij

Heb direct nadat de auto is opgehaald contact opgenomen met een andere spuiter en die gaat nu met de sol bezig.
Omdat ik toch maar had besloten om het motor ruim ook mee te laten spuiten hebben we de motor eruit gehaald.
Het motortje (B16a2)
En de motor ruimte (nog niet kaal getrokken)

Na het verder strippen van de auto en wat aandacht van de spuiter stond me Sol er zo bij.

Weer een stapje verder, base coat zit erop en is klaar om in kleur te worden gespoten!

Hier alvast een voorproefje van de nieuwe kleur!

De sol weer strak in de lak terug van de spuiter, en aangekomen op onze sleutel plek.

We zijn begonnen met opnieuw op bouwen van het motor ruim, veel dingen zijn of worden nog qua kabeltjes weg gewerkt!
Hier al vast een paar foto's

De wielkasten achter, opnieuw tectyleren, dit is het resultaat! (Links achter)

Bezig met het passen en meten voor mijn nieuwe Spoon Street eind demper.

Mijn nieuwe custom RVS 2.5 inch uitlaat lijn gemonteerd.

Sinds gister zit de nieuwe motor er ook in (B16B)

Ook zit de schroefset (KW variant 2) onder de sol maar moet nog wat bij gesteld worden omdat de krik er amper onder past
Nieuwe Spruit zit er op
Moet alleen nog wel iets worden aangepast zodat alles goed past maar dat was bekend.
Foto's

Verder zijn de kenteken plaat houder en achterlichten weer gemonteerd maar daar heb ik nog geen foto's van.
Nou ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen van mijn lopende project!
Ik zal proberen alles een beetje up to date te houden, met foto's natuurlijk
Heb je vragen/tips of andere opmerkingen ik hoor ze graag!

News