Blue Speedo schreef:Hahah, wat zei die motormuis die naast je ging staan voor het stoplicht?
Donnytje schreef:Blue Speedo schreef:Hahah, wat zei die motormuis die naast je ging staan voor het stoplicht?
yo.. je moet ff vertelle wie je bent ;p want ken niet alle namen + nicknames ... nou zou je vertellen, ik reed 120 daar in die ene brede straat waar autos aan beide kanten van de weg staan.. reed er 1tje voor mij die was irritant dus die haalde ik in .. en motorwout zat achter me.. moest ik die wout volgen. Ik dacht kut ben ik me rijbewijs kwijt .. ma hij was wel aardig .. ging ff babbeltje met me maken dat ik daar niet moest inhalen want was gevaarlijk blabla.. maar je mocht daar wel in halen dus geen bekeuring en de snelheid kon die niet meten omdat ik al te snel weg was ;p
Blue Speedo schreef:Donnytje schreef:Blue Speedo schreef:Hahah, wat zei die motormuis die naast je ging staan voor het stoplicht?
yo.. je moet ff vertelle wie je bent ;p want ken niet alle namen + nicknames ... nou zou je vertellen, ik reed 120 daar in die ene brede straat waar autos aan beide kanten van de weg staan.. reed er 1tje voor mij die was irritant dus die haalde ik in .. en motorwout zat achter me.. moest ik die wout volgen. Ik dacht kut ben ik me rijbewijs kwijt .. ma hij was wel aardig .. ging ff babbeltje met me maken dat ik daar niet moest inhalen want was gevaarlijk blabla.. maar je mocht daar wel in halen dus geen bekeuring en de snelheid kon die niet meten omdat ik al te snel weg was ;p
Ik kwam je tegemoed rijden in blauwe Fiat Bravo, ik reed die straat op toen die motormuis naast je ging staan
Blue Speedo schreef:Blauwe fiat bravo
Stond vanaaf ook ff op meeting , vlakbij jou auto zelfs![]()
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten