Ik zal me even voorstellen, ben Arjan ben 25jaar kom uit Sleen (vlak bij Emmen), en rij in een Lexus is300 voor dagelijks gebruik, dit is al een beetje een hobby, maar mijn hobby is mijn Celica, en daar ben ik vooral de laatste weken enorm veel mee bezig.
Ga regelmatig naar meetings, maar hou ook van een beetje actie, ga ook vaak eens naar dragracen, driftcompetities enz.
Ik mis op veel meetings dat auto's alleen aan uiterlijk wat veranderd of soms verpest zijn.
Ik zit zelf bij Team-ridindirty (http://www.team-ridindirty.com) en we zijn altijd actief en belangstellend, ook in andere clubs
Wij organiseren ook ieder jaar een meeting, waar ook van alles te doen is.
Het lijkt me best leuk af en toe dit Forum eens te bezoeken en mijn auto update's te posten.
Hier alvast wat foto's:
Lag ooit een 1.6 8v blok in, deze is er vrij snel uit gegaan.
Toen is er een 16v blok ingekomen, met hoge compressie zuigers, 280graden nokkenassen enz +-165pk.
Auto compleet gestript, nieuwe veerschotels,wielranden,bodemplaten ingelast (helaas geen foto's).
Auto compleet laten spuiten in parelmoer blauw van binnen en buiten (5 kleuren parelmoer in de lak)
Auto compleet weer opgebouwd, en nog van alles aan veranderd, zoals koni schokbrekers, apex veren, wielophanging, zwart lederen kuipstoelen, 3punts gordels, ramen getint (rondom uiteraard).
geluidsintallatie gemaakt (kan niets meer in de kofferbak)

hoi en welkom

News