Toen ik mijn 2003 Chrysler Sebring 2.7 V6 inruilde op dit pareltje, bleek al gauw dat het één en ander mis was met de Mustang, gelukkig heet er zoiets als een BOVAG garantie, kortom is toen mijn inlaatspruitsuk, mijn radiator, mijn waterpomp, de pakking van mijn versnellingsbak, de koppelingsplaten en de drukgroep vervangen, kosten van de weledele autohandelaar
Na een langdurige uitzending bij Afrika om de piraatjes van de bootjes weg te houden heb ik een Magnaflow catback-uitlaatsysteem aangeschaft, UPR X-pipe (catvervanger), K&N FIPK Gen II-kit (openlucht), angel-eyes clear koplampen en de auto opnieuw laten spuiten. Klaarblijkelijk vond de vorige eigenaar een goed idee om de achterbumper met spuitbussen te spuiten. Ik had/heb daar duidelijk een andere mening over.
Tijdens mijn huidige uitzending (sinds juni) heb ik een chip (+30PK/+20Nm), aluminium pulley's, geventileerde en gegroefde remschijven, 75mm throttle body (gasregelklep), 17x9 inch Bullit velgen met 255/40/R17 Continental's en een suspensie-upgrade in de vorm van dempers en veren (1,7 inch lager bij het asfalt). Kortom een hoop kabaal wat zich vrij rap over het wegdek heen beweegt, mits het niet regent en/of ijzelt. In dat geval kan ik mijn wagen keurig in de 1 zetten, het gas iets open zetten en hoogstwaarschijnlijk uitstappen terwijl ik mijn gloednieuwe Continentals keurig zie oproken.
Kortom, American Muscle in een modern jasje, een benzine slurper die het waard is om een gold card bij zowel de Shell, BP als Texaco te hebben

News