Ik heb gestudeerd voor applicatie ontwikkelaar (computer programma's maken ) en doe dat nu nog een beetje voor de beun (simpele applicaties en websites zoals deze). Werk normaal gesproken als fulltime vrachtwagenchauffeur maar ben nu op zoek naar een nieuwe baas
Houdt in dat ik vanuit Enschede voor een internationaal bedrijf de computers en dergelijke installeer en onderhoud door heel Europa. Moederbedrijf zit in Amerika en nog een deel in Azie en Afrika.
Ik werk bij ETNL URENCO vaste baan Heb al heel wat opleidingen achter de rug Ik ben CNC DRAAIER en ik ben mentor ik leer nieuwe mensen in In het bedrijf heb ik verschilende taken waar ik niet over mag praten geheimhouding he Mijn vrouw is assistent bedrijfslijder bij de bristol
Ah nu snap ik ook al die dikke VW's van je Btw, op de meet van zondag was die maat van je met die New Beetle ook nog langs gekomen toen jij alweer naar huis was
Nou ik ben Zoals in mijnn Voorstellen staat:P Student:P
aan ROC Enschede als multimedia Vormgever ( als je niet weet wat het is vraag het maar:P)
en voor de rest heb ik bijbaantje op zaterdag als busjeswasser:P bij een hoveniersbedrijf ook wel meer dan allene bussen wassen:P en ook ben ok zaterdag's storingsmonteur bij Bowling enschede:)
maar dit alles verdiend veel te weinig om me autootje beetje leuker te maken:(
Patrick schreef:Ah nu snap ik ook al die dikke VW's van je Btw, op de meet van zondag was die maat van je met die New Beetle ook nog langs gekomen toen jij alweer naar huis was
Wij staan elke zondag bij de mac in almelo kom gerust een keer langs
ruitenwisser gat zou ik niet dichtlassen of is deze aan het roesten? ze zeggen namelijk dat je binnenkort voor de apk geen 1 armige ruitenwisser meer mag hebben.
weet niet hoe dit echt zit maar heb ik gehoord.
maar paar kleine gaatjes zijn niet zo moeilijk dicht te lassen