AzzKickah schreef:Daihatsu

Sharon schreef:AzzKickah schreef:Daihatsu
En waarom dan Thijs? Tis immers net als een crx wel een japper
.. Of zeg je dat nou omdat je die van mij niks vind hahaha!! Want er zijn vast genoeg andere auto's die je ook niet mooi vind.

kendyman schreef:ik zou waarschijnlijk nooit een opel kopen
vind die auto's echt niet wat!!
en ze roesten!!
Hondabastard schreef:Nooit een smart, nooit frans, en ook geen koreaan.
Trouwens die Multipla (multibah) is ontworpen voor kinderen, omdat steeds meer halfdebiele Pappies de kinderen meenemen om een auto uit te kiezen, Eeeeecht niet te geloven maar het is wél waar.
En eend en vw kever zijn rijdende doodskisten vanwege de bijna onbeschermde benzinetank, en ja, nog lelijk ook

johnnyboy schreef:eckendyman schreef:ik zou waarschijnlijk nooit een opel kopen
vind die auto's echt niet wat!!
en ze roesten!!
kijk eindelijk iemand die verstand van autos heeft

Hondabastard schreef:he kendyman, als je betrapt word in een Smart ben je gelijk geen clublid meer

cel@l GTI schreef:never nooit een SLOPELof een honda, vooral die crx jes allemaal doodskisten, als je tegen een boom aanknalt en ja dar gebeurt heel vaak met crx jes dan kunnen ze je met auto en al begraven :d:d:d, en jah ze zijn ook nog eens traag, echte rammel bakken , poulie's van die dingen gaan ook heel snel kapot :d:d:d
AzzKickah schreef:Sharon schreef:AzzKickah schreef:Daihatsu
En waarom dan Thijs? Tis immers net als een crx wel een japper
.. Of zeg je dat nou omdat je die van mij niks vind hahaha!! Want er zijn vast genoeg andere auto's die je ook niet mooi vind.
whiiiiihihi![]()
![]()
hap

Hondabastard schreef:he kendyman, als je betrapt word in een Smart ben je gelijk geen clublid meer

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten