muppet schreef:opel
renault
of iets in die geest gewoon vag rijden zit je nergens NAAST:D
helemaal mee eens!!!
muppet schreef:opel
renault

kendyman schreef:muppet schreef:opel
renault
helemaal mee eens!!!
Vinnie schreef:Voor mij nooit geen franse auto weer, kutbakken... wist 't eigenlijk al vóór dat ik de 106 kocht maar toen was het niet anders
Wat ook nooit voor m'n deur zal staan is een Lada o.i.d.
MUPPET schreef:Vinnie schreef:Voor mij nooit geen franse auto weer, kutbakken... wist 't eigenlijk al vóór dat ik de 106 kocht maar toen was het niet anders
frans is gewoon meuk:D
Vinnie schreef:MUPPET schreef:Vinnie schreef:Voor mij nooit geen franse auto weer, kutbakken... wist 't eigenlijk al vóór dat ik de 106 kocht maar toen was het niet anders
frans is gewoon meuk:D
you said it mate!

Nova_C20xe schreef:Pff wie heeft het hier over slopels?:D Diegene met de golf 2 zegt wel als je tegen een boom aan knalt ben je dood, Is een golf 2 wel sterk dan?? jij mag ook oppassen dat je draagarm bevestegings punten niet scheuren:) Opel is eenmaal snel:P carroserie is wat minder maar zeker niet de ergste auto die roest:)
edit: ik zou zelf niet eens dood in een vw gevonden wille worden
AzzKickah schreef:cel@l GTI schreef:never nooit een SLOPELof een honda, vooral die crx jes allemaal doodskisten, als je tegen een boom aanknalt en ja dar gebeurt heel vaak met crx jes dan kunnen ze je met auto en al begraven :d:d:d, en jah ze zijn ook nog eens traag, echte rammel bakken , poulie's van die dingen gaan ook heel snel kapot :d:d:d
nee als je niet met de power van een CRX om kunt gaan en 'm tegen een boom plant, kun je idd beter een 1.3 of 1.4 golfje nemen.
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten