was tot nu toe 120
en volgens de theorie zal die dan rond de 220 gaan lopen of harder

AzzKickah schreef:Ik 225km/u op de teller met de CRX, was 218km/u op de GPS. Dus ik hou het op 222km/u

johnnyboy schreef:AzzKickah schreef:Ik 225km/u op de teller met de CRX, was 218km/u op de GPS. Dus ik hou het op 222km/u
heey kerel wat blok heb jij dan want ik heb zelf 5x crx gereden en haalde nooit harde dan 185/190
groeten johnnyboy

ferrarizotteke schreef:Mijn auto kan maar maximum 170 hoor ik langs vele kanten, hoe kan ik die top een beetje opdrijven?

Patrick schreef:Op een gegeven moment zit je aan de max van je versnellingsbak, 260 in een corrado lijkt me heel stug, dat is nooit op een GPS gemeten. Wil het gerust wiskundig onderbouwen, maar weet de verhoudingen van de 02A bak (Corrado G60 bak) niet uit mn hoofd
AzzKickah schreef:Patrick schreef:Op een gegeven moment zit je aan de max van je versnellingsbak, 260 in een corrado lijkt me heel stug, dat is nooit op een GPS gemeten. Wil het gerust wiskundig onderbouwen, maar weet de verhoudingen van de 02A bak (Corrado G60 bak) niet uit mn hoofd
BURN
Patrick schreef:AzzKickah schreef:Patrick schreef:Op een gegeven moment zit je aan de max van je versnellingsbak, 260 in een corrado lijkt me heel stug, dat is nooit op een GPS gemeten. Wil het gerust wiskundig onderbouwen, maar weet de verhoudingen van de 02A bak (Corrado G60 bak) niet uit mn hoofd
BURN
Ik heb met mijn G60 ooit met 16" eronder 240 op de teller gereden ... en ik heb gehoord in welke staat die lader van Berry was ... dan lijkt 260 me echt onmogelijk
AzzKickah schreef:Ja en zoveel mogelijk gewicht verwijderen... hoe minder gewicht, hoe meer snelheid.

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten