Sharon schreef:Bij de verzekering waar ik nu zit kan ik me auto niet allrisk laten verzekeren omdat die te oud is.
Maar weten jullie hoe dit zit als ik mijn auto straks helemaal gespoten heb, en hem laat taxeren? Kan het dan wel? Want dan stijgt die weer in waarde toch..

Sharon schreef:@AzzKickah, als ik daar mijn kenteken in voer, en mijn gegevens in vul, zegt die sorry u bent jonger dan 25, je kunt geen autoverzekering afsluiten blablabla. Zal hem nu eens proberen op naam van mijn vader, want hij staat op me vaders naam verzekerd. Nu dus mijn vaders gegevens in gevuld, en dan is het echt goedkoop als ik hem allrisk wil laten verzekeren!
Berry, ik heb laatst met de verzekering gebeld en kan alleen maar WA laten verzekeren via de verzekering waar ik nu zit.

Sharon schreef:Ik ben nu 19 jaar. Word in December dit jaar dus nog 20.
Als ik doe op 25 jaar en 0 schade vrij jaren betaal ik 44,68 per maand.
En op mn vaders naam 14,73 euro per maand. Dat is dus nogal een verschil zeg!
Patrick schreef:Waar Sharon nu verzekerd is kan ze zelfs geen ruitschade verzekeren, IAK, echt een rot verzekering....
En met een door de verzekeringsmaatschappij erkende taxateur kan je dus je auto laten verzekeren tegen de echte waarde...

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] en 0 gasten