Sharon schreef:Wij gaan naar mn ouders toe, en daar word het vast wel heel erg gezellig met alle buren(nr 43,47 en 51) er bij,
en volgensmij kwamen gekke Lexx en Joel ook mee dus word 1 grote feest, eet en zuipboel..
En ofcourse, CARBID skietennnnnn!
Vinnie schreef:Carbid, idd! wij ook, meerdere melkbussen met een kanon van 120+ literaltijd mooi!
Verder veel zwaar illegaal vuurwerk en veel drank
esther schreef:Vinnie schreef:Carbid, idd! wij ook, meerdere melkbussen met een kanon van 120+ literaltijd mooi!
Verder veel zwaar illegaal vuurwerk en veel drank
vinnie weet je al wat meer over die 100.000
Thunder schreef:Wat ik eerder op de avond ga doen, is nog niet bekend, maar we gaan met onze partyorganisatie wel een nieuwjaarsfeest geven in Enschede met de juiste muziek.![]()
Zodra er meer details bekend zijn, zal ik ze melden, maar het zal een exclusief feestje worden met max 120 man met alleen een voorverkoop.
Thunder schreef:Omdat de voorverkoop gewoon bij bepaalde winkels zal zijn, dus ook jullie kunnen kaarten kopen als jullie willen komen
Thunder schreef:Wat ik eerder op de avond ga doen, is nog niet bekend, maar we gaan met onze partyorganisatie wel een nieuwjaarsfeest geven in Enschede met de juiste muziek.![]()
Zodra er meer details bekend zijn, zal ik ze melden, maar het zal een exclusief feestje worden met max 120 man met alleen een voorverkoop.
Vinnie schreef:
Volgens mij zag ik ergens voorbij komen dat je deel bent van de organisatie van Tijs?

Vinnie schreef:Thunder schreef:Wat ik eerder op de avond ga doen, is nog niet bekend, maar we gaan met onze partyorganisatie wel een nieuwjaarsfeest geven in Enschede met de juiste muziek.![]()
Volgens mij zag ik ergens voorbij komen dat je deel bent van de organisatie van Tijs?
Thunder schreef:Vinnie schreef:Thunder schreef:Wat ik eerder op de avond ga doen, is nog niet bekend, maar we gaan met onze partyorganisatie wel een nieuwjaarsfeest geven in Enschede met de juiste muziek.![]()
Jup.
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten