Ongelukken?

Voor alles wat niet in een ander forum te plaatsen valt.

Ongelukken?

Berichtdoor Sharon » do 24 sep 2009, 11:55

Hebben jullie wel eens een ongeluk gehad? Zo ja, hoe is het gebeurd? Ben je er goed vanaf gekomen? En ofcourse, de auto ook?
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
R.i.P. Charade 1.6 16v, NEW RIDE VW GOLF 2 GTI WOLFSBURG EDITION
Sharon
Clublid

Re: Ongelukken?

Berichtdoor Tha roggezz » do 24 sep 2009, 12:01

Heb wel is een ongeluk gehad

maar toen met de scooter was toen 17
een meisje reed door bij haaientanden En toen pakte ik haar vol met de scooter midden in de fiets
we kwamen allebij zonder al te erge letsel vanaf Meisje had een gekneusd bovenbeen (viel me erg mee aangezien ik haar daar vol raakte) Ik had een gekneusd stuitbotje en lichte hersenschudding. (had erger kunnen zijn aangezien ik op stond lag me hoofd met helm:P ongeveer 10 cm van de stoeprand)

Scooter was van voorkant alle kappen kapot en de stuur zat los, Fiets van het meisje was helemaal dubbel gevouwen. Reperatie was toen ongeveer 900 euro totaal maar uitgekeerd gekregen van de verzekering:)
Play Hard Play Fair Play to EntertainAfbeelding
Tha roggezz

Berichtdoor Thunder » do 24 sep 2009, 12:55

Meerdere keren met de brommer gestuiterd. 1x met de helm op de stoepkant geslagen, 1x bijna een kruizing over gegleden (ijzel) en 1x bij sneeuw op een zebrapad onderuit gegaan. Gelukkig alle gevallen alleen last van wat lichte kneuzingen en een gekrenkte ego.

Met de auto heb ik zelf 1 ongeluk gehad, waarbij ik voor 2400€ schade had. Gelukkig niet mijn schuld.
Gebeurde op de haaksbergerstraat kruizing singel in Enschede. Rij voor rechtdoor was groen en leeg, ik reed nog geen 50. Komt er ineens een Metsubsidie Outlander uit de rij voor linksaf, met dat ik er langs rij. Vanaf het voorscherm tot aan het achterscherm schade, waarbij beide deuren zwaar beschadigt waren. Veel gedoe gehad om de auto niet totall loss te laten gaan en lang moeten wachten op mijn geld, ondanks de duidelijke schuldvraag. 2 nieuwe deuren en complete respray linkerzijde + voor- en achterbumper verder was de auto weer mooi. Foto's van de schade zijn te vinden op:

Schade aan de auto na ongeluk
Het gedonder begint weer!
Thunder
Clublid

Berichtdoor Patrick » do 24 sep 2009, 17:49

4 stuks hier ... maar 1 is eigenlijk maar een Ongeluk :oops:
1x een busje die mij raakte, maar ik haalde rechts in, was voor het politiebureau in Enschede.... Nooit wat van weer gehoord, knakker gaf ook geen richting aan :roll:

En 1x met een Peugeot Partner van mijn zus, een auto die verstopt zat achter de a-stijl en die wel voorrang had, zag m dus niet, Zo in de zijkant gereden van een Citroën Xantia, alleen materiele schade aan de Citroën, de Peugeot had niks :)

Heb ook wel een keer een ongeluk veroorzaakt, alhoewel zo omschrijft Justitie het ....
Ik werd van de weg gedrukt door een Citroën Xantia (Ja ook al), kon net op tijd in de ankers anders drukte die kerel mij zo een rij geparkeerde autos in.... ik toen dus pissig in de kop, 112 gebeld en terwijl ik telefoneer ging die kerel er van door, ik met mijn Altotje erachter aan....
Het ijzelde, en uiteindelijk is die kerel uit de bocht gevlogen vast op een betonblok in Hengelo, ik reed achter hem toen het gebeurde, ben toen gestopt en had op het moment van ongeval de politie nog aan de telefoon. Zou me een punt gekost hebben, maar onderzoek is nooit gesloten, ik heb tenslotte ook niks gedaan. Die Citroën bleek van die gast zn moeder te zijn, 3000 eur schade. Ik had alleen een kapotte spiegel van toen hij mij van de weg drukte.

En heb een keer ruzie gehad met iemand, die hier bij heel veel leden wel bekend is ;) Deze persoon heeft mij met opzet van de weg geramd met 60kmh op de breemarsweg, auto total loss.... ik ben in mijn gelijk gesteld en heb aangifte lopen van poging tot doodslag ... de zoveelste tegen hem, meer zeg ik er hier maar niet over ;)
Regelt de zondagavonden ... PB voor info :)
Patrick
Clublid

Berichtdoor Hondabastard » do 24 sep 2009, 18:22

Met een opgevoerde yamaha fs1 met tegen de 80 bijna haaks op een stadsbus geknald, afgeketst en nog stukje over het fietspad gegleden, zag mijn helm nog voorbij komen en dacht: 'volgende keer riempje vastmaken'.
Toen was er de stoep, baf, licht uit.
Ben schijnbaar als een zombie opgestaan en in de bus gaan zitten die ik had geraakt, die van de wesselerbrink, heeft me eruit gezet op Haaksbergerstraat voor ziekenhuis in Enschede.
Niks gebroken, zware hersenschudding, ontvellingen tot het bot, kneuzingen, weekje logeren in ziekenhuis
Hondabastard

Berichtdoor Sharon » vr 25 sep 2009, 10:42

Nou ik heb 1 keer een ongelukje gehad maar niet door mijn schuld..
Ik stond voor de stoplichten en had een auto achter me staan en daar achter een motor. Nou stoplicht op groen en we sloegen dus links af. Dit deed ik met een ruime vaart want die bocht is gewoon heerlijk om hard te nemen. Maar ik moest na 50 meter alweer links af dus vrij snel op de rem. En die motor achter die auto die eerst achter mij was had die auto achter mij al ingehaald.. En die zag dus door zijn snelheid niet dat ik linksaf sloeg want die wou mij ook inhalen en die wilde nog ontwijken, maar dat was te laat dus die kerel schoof over de grond met zijn motor en die raakte linksachter mijn auto (de rode charade die nu van Patrick is). Vond het echt ff heel eng, want ik had mijn raampje open dus zag alles zo duidelijk naast me gebeuren. Maar die kerel van die motor stond meteen op, stak zijn duim op en wou er zo vandoor :shock: .. Dus Patrick zei tegen die gozer, nee wacht even eerst schade checken.. Nou behalve vetvlekken had ik niks op de bumper.. Maar die kerel had zn motor mooi beschadigd.. Dit is nu denk ik zon 6 a 7 weken geleden gebeurd.
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
Sharon
Clublid

Berichtdoor cel@l GTI » wo 14 okt 2009, 20:21

ongelukken, ikke nooiitttt :o :d:d

1 ste ongeluk, vrouw van 85 op scootmobiel aangeren met ong 80 kmph (op scooter) midden in de stad van oldenzaal :d waar ik helemaal niet moch komen ook nog met koopavond :d:d. ( ik had niks, vrouw had gescheurde hersenpan:d hersenschudding, gebroken been, gebroken arm en heel wat diepe schaafwonden)

2 de ongeluk, was een beter gezegd probeerde een auto intehalen op gravenesch in oldenzaal met mn scooter, die kerel sloeg af naar link de parkeerplaats op, en pats boem :d ( ik had niks, scooter beetje kap schade, audo aardig wat lak schade )

3 de en de mooiste :d, mijn eerste auto peugeot 205 1.9 GTI, met 140 uit de bocht gevlogen in oldenzaal achter oude gamma, als je vanuit enschede komt, ( was aan t racen tegen een corsa B GSI :d) heb wel gewonnen :d:d, tegen 2 bomen aangeknald, auto totalloss, was een beetje 3 hoek achtich geworden, ik had niks :d...

4 de ongeluk, uit de bocht gvlogen ja alweer :d met mijn corsa A 2.0 16V GSI, weet de snelheid niet zo meer, maar ging snel, in enschede ring, vanuit homopark richting hengelose straat, die flauwe bocht net voor de stoplichten, ben over de berm heen geschoten 1 kleine boom plus een paal geraakt en op de andere rijstrook beland, gelijk weggereden :d:d:d , maar chassie was krom, dus ook totallos, naar de sloperij :d

5 de ongeluk, eindelijk niet mijn schuld :d met mijn aude golf 2, 1.8 8V GTI, ik stond stil op snelweg door file op A27 flakbij utrecht, knalt een vrouw bij mij vol achterin met 120 :d jah idd vrouwen :d:d, auto totalloss, ik had helemaal niks .......

elke ongeluk had ik geen schrammetje, ik denk dat ik een keer wel iets ergs zal krijgen :d:d:d
Afbeelding

fuck the police, we are street racers ;)
cel@l GTI

Berichtdoor Sharon » wo 14 okt 2009, 20:51

Jij hebt echt geluk gehad joh Cel@l hahaha.
Mocht ik ooit op een of andere manier bij je in de auto moeten dan rij je maar mooi rustig anders stap ik niet in hahahaha.
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
Sharon
Clublid

Berichtdoor Thunder » do 15 okt 2009, 14:11

Na dat soort berichten stap ik niet in, want zijn beschermengel zal maar een dagje vrij hebben.... :?
Het gedonder begint weer!
Thunder
Clublid

Berichtdoor AzzKickah » do 15 okt 2009, 14:45

Ik heb 1x een klein dingetje gehad.
Toen had ik 3 hele dagen mijn rijbewijs.... :$

Ik reed van mijn toenmalige werk net weg, richting het stoplicht. Dubbele rijbaan.
Auto links was een collega, kijk naar stoplicht: groen, op het moment dat ik naast de collega kwam even gauw handje opsteken, 1 seconde opzij kijken, kijk weer voor me, staat alles stil bij groen stoplicht: KLENG.
Bij mijn voorligger achterop de trekhaak. Als ik 1 meter meer gehad had, was het goed gegaan.

Radiator was lek en bumper iets ingedeukt, andere auto had alleen de trekhaak scheef.

Naam genoteerd en daarna nooit meer iets van gehoord :D
Pure onervarenheid was dat :P
AzzKickah

Berichtdoor cel@l GTI » do 15 okt 2009, 15:37

gelukkig heb ik afgelopen 1.5-2 jaar geen ongeluk meer gehad :d dat scheelt dan weer :d
Afbeelding

fuck the police, we are street racers ;)
cel@l GTI

Berichtdoor AzzKickah » do 15 okt 2009, 15:39

cel@l GTI schreef:gelukkig heb ik afgelopen 1.5-2 jaar geen ongeluk meer gehad :d dat scheelt dan weer :d

Joah dat van mij is nu ook al weer 4 jaar geleden.
AzzKickah

Berichtdoor esther » di 20 okt 2009, 11:34

ja ik heb gistren bijna een ongeluk gehad
en reed zelf niet
ben van achteren aan gereden hahaha ofnie patrick :lol:

en sja jij hebt ook wel eens een botsing mee gemaakt
weet je nog achter op de brommer ahaha wij door de bocht kwam er een auto aan
boem we stonden stil en jij zat vast op mij
gekheid is erfelijk je erft het van je kinderen
esther

Berichtdoor AzzKickah » do 05 nov 2009, 19:11

Wel eens met 130km/u ergens met een gigantische knal overheen gereden zodanig dat de complete voorkant van de auto omhoog komt en je 1 rijbaan verder naar rechts weer neerkomt en van geluk mag spreken dat daar niks reed op dat moment?
Nee?
Houden zo.

Man ik dacht echt 'dit gaat fout'....... :o

Ik reed dus van werk naar huis op de A35 +/- 800 meter voor die hele lange afrit naar de A1. Met de stroom mee 130km/u op de linkerbaan. Afslag komt eraan, dus ik wil naar rechterbaan gaan.
Op het moment dat ik naar rechts begin te bewegen zeg maar, maakt de auto voor mij een ontwijkende beweging *slinger*.
En voordat ik het in de gaten heb komt er onder die auto 'iets' te voorschijn *zoef* KAABEEEEENNNNGGGG!!!! met het rechtervoorwiel VOL er overheen :o
Complete voorkant van de auto komt omhoog, en zoals hierboven staat kwam ik dus driekwart-rijbaan meer naar rechts terecht :o

What. The. Fuck.

Heb de auto stilgezet op vluchtstrook, van schrik bekomen, uitgestapt, gekeken of ik nog wat zag liggen een stukje terug en of er nog meer auto's rare bewegingen maakten, maar helemaal niks he.. :?
Ook geen lekke band ikke...

Snap er niks van.
AzzKickah

Berichtdoor MUPPET » do 05 nov 2009, 19:45

is dat een rode honda wat je rijd?
MUPPET

Berichtdoor AzzKickah » do 05 nov 2009, 19:59

MUPPET schreef:is dat een rode honda wat je rijd?

?? serieuze vraag of..?
AzzKickah

Berichtdoor MUPPET » do 05 nov 2009, 20:21

jah heb dat type :mrgreen:
MUPPET

Berichtdoor AzzKickah » do 05 nov 2009, 20:30

Ik snap je niet :? :?
AzzKickah

Berichtdoor Sharon » do 05 nov 2009, 22:38

Azzkickah heb je dat vandaag mee gemaakt? Lijkt me zeker wel schrikken! Helemaal met zon snelheid.. Gelukkig is er niks gebeurd..
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
Sharon
Clublid

Berichtdoor AzzKickah » do 05 nov 2009, 23:03

jep dat gebeurde vandaag op de weg naar huis van 't werk :P
AzzKickah

Volgende

Keer terug naar Offtopic