ongelukken, ikke nooiitttt

:d:d
1 ste ongeluk, vrouw van 85 op scootmobiel aangeren met ong 80 kmph (op scooter) midden in de stad van oldenzaal :d waar ik helemaal niet moch komen ook nog met koopavond :d:d. ( ik had niks, vrouw had gescheurde hersenpan:d hersenschudding, gebroken been, gebroken arm en heel wat diepe schaafwonden)
2 de ongeluk, was een beter gezegd probeerde een auto intehalen op gravenesch in oldenzaal met mn scooter, die kerel sloeg af naar link de parkeerplaats op, en pats boem :d ( ik had niks, scooter beetje kap schade, audo aardig wat lak schade )
3 de en de mooiste :d, mijn eerste auto peugeot 205 1.9 GTI, met 140 uit de bocht gevlogen in oldenzaal achter oude gamma, als je vanuit enschede komt, ( was aan t racen tegen een corsa B GSI :d) heb wel gewonnen :d:d, tegen 2 bomen aangeknald, auto totalloss, was een beetje 3 hoek achtich geworden, ik had niks :d...
4 de ongeluk, uit de bocht gvlogen ja alweer :d met mijn corsa A 2.0 16V GSI, weet de snelheid niet zo meer, maar ging snel, in enschede ring, vanuit homopark richting hengelose straat, die flauwe bocht net voor de stoplichten, ben over de berm heen geschoten 1 kleine boom plus een paal geraakt en op de andere rijstrook beland, gelijk weggereden :d:d:d , maar chassie was krom, dus ook totallos, naar de sloperij :d
5 de ongeluk, eindelijk niet mijn schuld :d met mijn aude golf 2, 1.8 8V GTI, ik stond stil op snelweg door file op A27 flakbij utrecht, knalt een vrouw bij mij vol achterin met 120 :d jah idd vrouwen :d:d, auto totalloss, ik had helemaal niks .......
elke ongeluk had ik geen schrammetje, ik denk dat ik een keer wel iets ergs zal krijgen :d:d:d