Patrick schreef:Maar ook bumperklevers voor me, linksplakkers, autos met blauwe strepen, stoplichten, geen richting geven....

Thunder schreef:5. Mensen die nooit geen spiegels gebruiken en je er zo voor vliegen op de snelweg....

Sharon schreef:Maar dat rijd zo lekker door tochhahaha
AzzKickah schreef:Thunder schreef:5. Mensen die nooit geen spiegels gebruiken en je er zo voor vliegen op de snelweg....
Moet je niet met 170+ aan komen vliegen
Thunder schreef:AzzKickah schreef:Thunder schreef:5. Mensen die nooit geen spiegels gebruiken en je er zo voor vliegen op de snelweg....
Moet je niet met 170+ aan komen vliegen
Ten eerste rij ik in NL geen 170, hou de 30km/h overschrijdinggrens aan.![]()
Daarnaast zijn de spiegels niet voor de makeup, maar om te kijken of er wat aankomt, waardoor je je bijzondere verrichting wel of niet kan uitvoeren. Kijk het verschil maar eens tussen NL en DLD. In NL kijkt iemand misschien 1x in zijn spiegel en gooit hem naar links. In DLD kijkt men 2x, zodat men weet dat een voertuig op de linkerbaan (heel) snel dichterbij komt. Ook remt men in DLD als men denkt dat het niet meer kan, in NL gooit men hem naar links als er een halve opening is.
Rij sowieso veel liever in DLD, daar kan je je bezig houden met autorijden ipv berm controles uitvoeren ivm flitsterroristen en hoef je niet zo bang te zijn dat men je niet ziet aankomen (tenzij het een geel/zwart kenteken betreft)

Sharon schreef:Ohjaaaa ik weet er nog 1;
PIZZAKOERIERSop een brommertje

Sharon schreef:Nou ik had er 2 maanden geleden 1 achter me rijden, en die zat zowat vast achterop me bumper..
En die idioot wilde me toen voorbijgaan rechts via de busbaan (voor de mensen die de Hasseler Baan kennen), daar dacht ik anders over.. Dus even terug geschakeld en zoef hem voorbij.. Later bij het stoplichten haalde die me alsnog via rechts in, en toen werd ik duivels, ben ik die kerel met hoge snelheid achterna gereden en hij scheet hem vet in zn broek hahaha. Hele tijd achterom kijken, en ik had het gas er wel op hoor..

Sharon schreef:Hahaha hoe weet jij nou weer dat het een Marokkaan was.. U gaat door voor de wasmachine
.. Nee maar pas er inderdaad wel mee op..

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten