AzzKickah schreef:Patrick schreef:Merle schreef:die van vanavond toen we naar de mac gingen patrick ?:P
Nee die toen ik naar Ceral ging
2 keer eruit getrapt dus?![]()

Tha roggezz schreef:Mensen die geen rekening Houden met Brommers en scooters:P
Als ik op me Citta aan het toeren ben:P

Merle schreef:jaa die krengen bestaan nog steeds![]()
klote dingen alleen maar gekut mee
Merle schreef:jaa die krengen bestaan nog steeds![]()
klote dingen alleen maar gekut mee

Thunder schreef:En de pest is ook nog dat je altijd schuld bent, tenzij je echt kan bewijzen dat je er niets aan kon doen....
Thunder schreef:En de pest is ook nog dat je altijd schuld bent, tenzij je echt kan bewijzen dat je er niets aan kon doen....

Sharon schreef:Nou ik had vandaag echt een hell dag hoor in het verkeer! Grrr het begon al toen ik net 2 straten onderweg was, 3 fietsers naast elkaar en aan de kant gaan HO MAAR! Nou hebben ze geweten ook, heb ze flink afgesneden.. Kut pubers!! En daarna reed ik bij een kruispunt waar ook een kerk staat en schijnbaar was de dienst net afgelopen dus allemaal OUDJES op de weg, lopend, met de fiets of van die ouwe kraaien die te sloom voor woorden weg rijden met hun auto.. Heb me daar ook maar ff goed laten horen met me uitlaat haha je had die oudjes moeten zien kijken..
Vinnie schreef:1: mensen die geen knipperlicht gebruiken als je wacht voor een rotonde
2: links gaan staan voor een stoplicht op een dubbele rijbaan en dan niet sneller wegtrekken dan de rechterrijbaan
3: mensen die langzamer rijden dan de maximumsnelheid
4: mensen die op de snelweg niet van de linkerbaan naar de rechterbaan gaan terwijl er ruimte is en jij eraan komt stuiven
5: 3,6 kilometer voor een stoplicht al het gas loslaten / remmen
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten