Ben er gewoon langs heen gegaan, en 1 persoon heeft een spiegel tegen zn arm gehad
Patrick schreef:Pizzakoeriers zijn leuk!!! Had onder 1 van mijn Altos een sidepipe, dikke vlammen met dat ding als je naast een pizzakoerier rijdt
Komen binnenkort wel filmpjes online

AzzKickah schreef:mjaahh als die koeriertjes me op 10cm van de achterbumper zitten pas ik toch altijd wel op...
ik zou zooooo graaaaaag vol op de rem trappen maar dan heb ik mijn net gespoten CRX in de bagger![]()
En daar heeft Thijs geen zin an

Merle schreef:gewoon op de rem trappen
achterop knallend verkeer is foutAzzKickah schreef:mjaahh als die koeriertjes me op 10cm van de achterbumper zitten pas ik toch altijd wel op...
ik zou zooooo graaaaaag vol op de rem trappen maar dan heb ik mijn net gespoten CRX in de bagger![]()
AzzKickah schreef:Merle schreef:gewoon op de rem trappen
achterop knallend verkeer is foutAzzKickah schreef:mjaahh als die koeriertjes me op 10cm van de achterbumper zitten pas ik toch altijd wel op...
Ja dat wel maar ik heb geen zin om weer de hele CRX te laten fixen!
En een ongeluk kost je toch altijd geld, ook al krijg je het spul vergoed.
Je hebt er altijd gezeik mee en uiteindelijk kost het je gewoon geld.
Maar in het geval van die dikke Bentley Convertable: RAMMEN DIE BAK
Merle schreef:die van vanavond toen we naar de mac gingen patrick ?:P
Patrick schreef:Merle schreef:die van vanavond toen we naar de mac gingen patrick ?:P
Nee die toen ik naar Ceral ging

Patrick schreef:Nog een irritatie, Ford Focus ST die sneller zijn dan mijn charade
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten