Patrick schreef:Ik heb ook een kleine nutteloze mededeling ... er is asbest gevonden in ons huisNu 6 weken in de zooi zitten voor de vergunning voor de sanering er is
AzzKickah schreef:Patrick schreef:Ik heb ook een kleine nutteloze mededeling ... er is asbest gevonden in ons huisNu 6 weken in de zooi zitten voor de vergunning voor de sanering er is
meen je niet
Die gekke Kendyman dan
Wil die 1 of ander ventilatiegat maken in z'n huis. Keal boren, hakken, weet ik wat allemaal.
Is ie eindelijk klaar, keal vertellen hoe moeilijk dat wel niet ging met dat grijze spul......
keal dik in de asbest lopen hakken zonder mondkapje of wat ook
Patrick schreef:AzzKickah schreef:Patrick schreef:Ik heb ook een kleine nutteloze mededeling ... er is asbest gevonden in ons huisNu 6 weken in de zooi zitten voor de vergunning voor de sanering er is
meen je niet
Die gekke Kendyman dan
Wil die 1 of ander ventilatiegat maken in z'n huis. Keal boren, hakken, weet ik wat allemaal.
Is ie eindelijk klaar, keal vertellen hoe moeilijk dat wel niet ging met dat grijze spul......
Haha nee hier blijkt de riolering van asbest te zijn. En aangezien er lekkages zijn moeten ze nu wel. In 3 huizen dus alles eruit, krijgen wel mooie nieuwe toiletten
En ik ben ooit op mn werk met de vrachtwagen over een pallet met asbestplaten heen gereden, beetje water erover en zo met de hand opruimen

Patrick schreef:AzzKickah schreef:Patrick schreef:Ik heb ook een kleine nutteloze mededeling ... er is asbest gevonden in ons huisNu 6 weken in de zooi zitten voor de vergunning voor de sanering er is
meen je niet
Die gekke Kendyman dan
Haha nee hier blijkt de riolering van asbest te zijn. En aangezien er lekkages zijn moeten ze nu wel. In 3 huizen dus alles eruit, krijgen wel mooie nieuwe toiletten
En ik ben ooit op mn werk met de vrachtwagen over een pallet met asbestplaten heen gereden, beetje water erover en zo met de hand opruimen
Patrick schreef:AzzKickah schreef:
AzzKickah schreef:pffffffffff gelukkig verveel ik me nooit op 't werk
AzzKickah schreef:Patrick schreef:AzzKickah schreef:
pas dr mee op want t is echt rotspul afaik
goa je harstikkuh doowd aan jongeehh
MUPPET schreef:
asbest is niet schadelijk alleen super fijne deeltjes die loskomen bij schuuren en kanppel van platen
en bij inademing van lange tijd voor de rest si asbest niet echt extreem schadelijk
MUPPET schreef:ken is toch al niet meer te redden dus WHO CARES
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten