Sharon schreef:Ik ga nu de afwas doen, aangezien mijn freundjeee het weer vergessen was gisteren..![]()

Sharon schreef:Dat is standaard hahahaha, nou niet echt met de afwas maar meer met alle andere dingen in zn leven hahaha.
Maarre ik baal nu al van zn nieuwe baan! Tering, Patrick is vanochtend om 06:30 op zn werk begonnen en is pas vanavond tegen 19:00 uur klaar..

Sharon schreef:*knip*
Maar het is geen reet aan om de hele dag alleen thuis te zijn, de hond nu elke keer moeten uitlaten haha, alleen avond eten en voor hem wat apart leggen, en zo dadelijk om 18:00 uur moet ik na me werk dus ik zie hem vanavond pas weer rond 23:00/24:00 denk ik.. Weet niet tot hoelaat ik moet werken. En ik denk dat die dan alweer slaapt.. En morgen moet die weer om 06:30 beginnen dus spreek ik hem morgenavond pas..

Vinnie schreef:Sharon schreef:*knip*
Maar het is geen reet aan om de hele dag alleen thuis te zijn, de hond nu elke keer moeten uitlaten haha, alleen avond eten en voor hem wat apart leggen, en zo dadelijk om 18:00 uur moet ik na me werk dus ik zie hem vanavond pas weer rond 23:00/24:00 denk ik.. Weet niet tot hoelaat ik moet werken. En ik denk dat die dan alweer slaapt.. En morgen moet die weer om 06:30 beginnen dus spreek ik hem morgenavond pas..
lekker is dat dan
Vinnie schreef:Sharon schreef:*knip*
lekker is dat dan
Patrick schreef: domme denekamp ...
MUPPET schreef:Patrick schreef: domme denekamp ...
mag toch verwachten dat je dat hooguit snel terug neemt
Patrick schreef:MUPPET schreef:Patrick schreef: domme denekamp ...
mag toch verwachten dat je dat hooguit snel terug neemt
Haha, en dan zie je ook nog een corsa met een f16 motor, althans dat deed de uitlaat denken, en een zekere witte ford staan ... gespot! haha
Zag ook nog de 206 van Ralph... nu blijkt, denekamp is klein
Vinnie schreef:[
MUPPET schreef:Vinnie schreef:[
vette bek allemaal onnie stel amateurs![]()
keer racen DENEKAMP tege de rest
Vinnie schreef:MUPPET schreef:Vinnie schreef:[
vette bek allemaal onnie stel amateurs![]()
keer racen DENEKAMP tege de rest
Deneramp tegen de rest? are you sure?

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten