Sharon schreef:Haha toch dus wel lekker gegeten ondanks Patrick zn ranzige bericht..
Ik ga nu douchen, en dan naar de Ikea toe met moeders, Merle en Bink!
Vinnie schreef:Sharon schreef:Haha toch dus wel lekker gegeten ondanks Patrick zn ranzige bericht..
haha zekersveel plezier dan maar, ik ga maar weer eens aant werk
AzzKickah schreef:McTokkies
esther schreef:Vinnie schreef:Sharon schreef:Haha toch dus wel lekker gegeten ondanks Patrick zn ranzige bericht..
haha zekersveel plezier dan maar, ik ga maar weer eens aant werk
ja ga jij maar aant werk
wij hebben al gewerkt
en we gaan na ikea en daar is volgens mij ook een mac in de buurt
MUPPET schreef:lui ook allemaal luxe achter de pc aant werk ben ik dan de eenigste DIEHARD die hele dagen in de kou staat?
Vinnie schreef:MUPPET schreef:lui ook allemaal luxe achter de pc aant werk ben ik dan de eenigste DIEHARD die hele dagen in de kou staat?
blijkbaar

Sharon schreef:Zooo, na de ikea geweest, wat dingen gehaald.. Ook alvast voor de kerst..
Toen voor Merle nog ff langs de mac, en op naar huis waar ik inmiddels weer het halve huis heb schoon gemaakt, en straks de rest doe..

AzzKickah schreef:Sharon schreef:Zooo, na de ikea geweest, wat dingen gehaald.. Ook alvast voor de kerst..
Toen voor Merle nog ff langs de mac, en op naar huis waar ik inmiddels weer het halve huis heb schoon gemaakt, en straks de rest doe..
die Merle vreet echt elke dag een BigMac he

Merle schreef:AzzKickah schreef:Sharon schreef:Zooo, na de ikea geweest, wat dingen gehaald.. Ook alvast voor de kerst..
die Merle vreet echt elke dag een BigMac he
ZEG THIJS !? die merle !!?? :O
en heb geen bigmac gehad
heb bonnen gekrege 2 voor 3euro
dus gaan we zondag eem na de mac he
Vinnie schreef:Merle schreef:
ZEG THIJS !? die merle !!?? :O
en heb geen bigmac gehad
heb bonnen gekrege 2 voor 3euro
dus gaan we zondag eem na de mac he
hoe vaak eten jij/jullie mac?

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten