Hondabastard schreef:Ben altijd bereid goede raad door te geven, nou hier dan een nieuwe:
-Probeer geen spijkers uit te trekken met een houtbeitel.
Was met beitel bezig uitstekende spijkers uit de vloerplanken te wrikken, schiet de beitel weg, en.....Tjakka.
Retourtje eerste hulp met slagaderlijke bloeding in linkerwijsvinger.
Ze waren nogal onder de indruk van mijn eigen eerstehulpwerk, koffiefilter heel strak omheen wikkelen en daaroverheen afplaktape.
Heel bloedspoor in huis maar gelukkig niet op mijn nieuwe vloerbedekking, hahaha.
En natuurlijk met spitsuur 16.50, zit je daar met een vinger omhoog terwijl er een stel anderen binnenkomt met ambulance, voel je je best wel een wuzzie
Maar toen ze mijn koffiefilter loshaalden gelukkig bloeden als een rund en overal bloed op de vloer en behandelbed en dokter, tja dan schaam je je toch al een stuk minder

Merle schreef:zo dat is kut,
hoe is het gegaan ?
hahahaha mijn moeder heeft een man vinnie dus ...
esther schreef:Merle schreef:zo dat is kut,
hoe is het gegaan ?
hahahaha mijn moeder heeft een man vinnie dus ...
vinnie ie bint mie keerl

Hondabastard schreef:-Kusjes zijn altijd welkom, liefst niet van Vinnie
Hondabastard schreef:-Komt vast weer goed, heb alleen geen zin in zondag het uitpakken, hou niet van dat soort verassingen.
Hondabastard schreef:-Was een mooie vrouwelijke dokter, maar heb al een meid

Milou schreef:Ja nu ben ik booshij met zn vrouwlijke dokters
esther schreef:Milou schreef:Ja nu ben ik booshij met zn vrouwlijke dokters
mag hij ook een keer
Vinnie schreef:esther schreef:Milou schreef:Ja nu ben ik booshij met zn vrouwlijke dokters
mag hij ook een keer
of vaker?
Vinnie schreef:esther schreef:Milou schreef:Ja nu ben ik booshij met zn vrouwlijke dokters
mag hij ook een keer
of vaker?

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten