Toen ik nog opt ROC zat, parkeerde ik hem daar ook.. Maarre, wilde dat een maand geleden ook doen en toen was die oppeens afgesloten met hekken

MUPPET schreef:jah is weer open maar ik kan de stoep niet op ben te laag

Tha roggezz schreef:Achter het station bij de rotonde als je dan afslaat naar de bedrijven toe en dan gelijk rechts weer gaat:)
heb je aan linkerkant een kleine parkeer gelegenheid:) is niet al te groot maar heb er bijna altijd een plekje gevonden.
Station hengelo he:P
Mvg
esther schreef:Tha roggezz schreef:Achter het station bij de rotonde als je dan afslaat naar de bedrijven toe en dan gelijk rechts weer gaat:)
heb je aan linkerkant een kleine parkeer gelegenheid:) is niet al te groot maar heb er bijna altijd een plekje gevonden.
Mvg
oke dan zal morgen even kieken dank u wel
baap schreef:esther schreef:Tha roggezz schreef:Achter het station bij de rotonde als je dan afslaat naar de bedrijven toe en dan gelijk rechts weer gaat:)
Mvg
oke dan zal morgen even kieken dank u wel
is dat op de parkeerplaats bij stork?

Tha roggezz schreef:Jah volgens mij wel weet zo niet zekrr kijk nooit naar het bedrijf
maar daar heb je aan de linkerkant een klein pleintje met van de houten palen omheen en daar kun je gratis parkeren:)
Hondabastard schreef:hai Esther,
wat ik zelf wel eens doe(overdag tijdens winkeluren)is de auto bij Sanders parkeren, je rijd hem gewoon door de slagboom, parkeerd, en gaat de stad in.
Het is eigenlijk voor hun klanten maar word nooit gecontroleerd, en je hebt geen kaart of bonnentje nodig om de (uit)slagbomen weer open te krijgen.
Zet hem alleen niet pal voor de ingang want dan zien ze je na het uitstappen weglopen en gaan ze er op letten.

Sharon schreef:Trouwens de parkeerplaatsen in het centrum van Hengelo zijn nu elke dag betaald parkeren tot 22:00 s'avonds!!! Wat een naai actie joh..
AzzKickah schreef:Sharon schreef:Trouwens de parkeerplaatsen in het centrum van Hengelo zijn nu elke dag betaald parkeren tot 22:00 s'avonds!!! Wat een naai actie joh..
ah joh ook die tegenover Paul Meijer Honda Garage?
Zal wel dan

Sharon schreef:AzzKickah schreef:Sharon schreef:Trouwens de parkeerplaatsen in het centrum van Hengelo zijn nu elke dag betaald parkeren tot 22:00 s'avonds!!! Wat een naai actie joh..
ah joh ook die tegenover Paul Meijer Honda Garage?
Zal wel dan
Ehm dat is die daarzo al een beetje uit het centrum toch? Bij t woutenkeetje in de buurt?
Je kan hem na sluitingstijd daar zo voor de Honda garage zetten hoor, doe ik ook zo vaak als ik
naar me opa en oma ga. Want die wonen daar schuin tegenover in zo'n flat.
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten