Merle schreef:ik wa voor geen licht haha
esther schreef:Merle schreef:ik wa voor geen licht haha
hahaha ja ma jij was toen vals je liet een ander betalen ahaha

AzzKickah schreef:En dus die ene voor rode knipperlichten achter € 90,-. Die moeten volgens die waut geel/oranje zijn.
Daar heb ik dus bezwaar tegen ingediend omdat je nergens iets kunt vinden als particulier waar zwart op wit staat dat rood niet mag. En je kunt juist weer wel allemaal APK regels vinden waarin staat dat oranje of rood goed is.
Dus dat ga ik als argument gebruiken.
Verhaal is nog wel iets uitgebreider maar komt er op neer dat mijn bezwaar was afgewezen door de Officier van Jusititie en dat heb ik dus weer ingediend bij de kanton rechter.
We shall see
Vinnie schreef:AzzKickah schreef:En dus die ene voor rode knipperlichten achter € 90,-. Die moeten volgens die waut geel/oranje zijn.
Daar heb ik dus bezwaar tegen ingediend omdat je nergens iets kunt vinden als particulier waar zwart op wit staat dat rood niet mag. En je kunt juist weer wel allemaal APK regels vinden waarin staat dat oranje of rood goed is.
Verhaal is nog wel iets uitgebreider maar komt er op neer dat mijn bezwaar was afgewezen door de Officier van Jusititie en dat heb ik dus weer ingediend bij de kanton rechter.
We shall see
Asdrubael82 schreef:Vinnie schreef:AzzKickah schreef:En dus die ene voor rode knipperlichten achter € 90,-. Die moeten volgens die waut geel/oranje zijn.
We shall see
Ik heb rode knipperlichten achter, en bij mij op het kentekenbewijs staan dat ik daar vrijstelling voor heb, vanwege 1 of andere wet van invoer blablabla. In ieder geval moet het op je kenteken staan volgens mij.
Vinnie schreef:AzzKickah schreef:En dus die ene voor rode knipperlichten achter € 90,-. Die moeten volgens die waut geel/oranje zijn.
We shall see
jij wint absoluut, voor moet wit of amber zijn, zij moet amber, achter amber of rood.
anyway;
bekeuring kenteken achter voorruit: € 90,-
tientallen snelheidsovertredingen van 7 km/h tot en met 48 km/h prijzen daarvan weet ik niet zal stapel ff uit de kast trekken thuis
AzzKickah schreef:Vinnie schreef:AzzKickah schreef:En dus die ene voor rode knipperlichten achter € 90,-. Die moeten volgens die waut geel/oranje zijn.
We shall see
jij wint absoluut, voor moet wit of amber zijn, zij moet amber, achter amber of rood.
anyway;
bekeuring kenteken achter voorruit: € 90,-
tientallen snelheidsovertredingen van 7 km/h tot en met 48 km/h prijzen daarvan weet ik niet zal stapel ff uit de kast trekken thuis
Ik heb dus idd laatst bericht gehad dat de bekeuring vernietigd wordt. Had je dat niet meegekregen?
Daaruit leid ik af dat het niet op je kenteken hoeft te staan. Dat is namelijk ook nergens zwart op wit te vinden.
Als je vraagt op 't politieburo of bij 0900-TUIG welke kleur het moet hebben zeggen ze ook oranje of rood.
Dus :p
Patrick schreef:Heb er veel gehad, o.a.
geen apk: € 90,-
geen verzekering (proefrijden met een geschorste auto): € 300,-
47 te hard in bebouwde kom: € 300,-
35 te hard in bebouwde kom: € 205,-
Geen gasdichte uitlaat: € 150,-
Niet deugdelijk bevestigde uitlaat (was eigenlijk voor niet gasdicht, maar deze was goedkoper en de agent wou me matsen): € 75,-
Onnodig lawaai veroorzaken: € 150,-
Paar keer voor gladde banden: € 90,- tot € 300,-
Dat waren de uitschietersverder nog wel klein spul ... tussen de 0 en 10 kmh te hard enzo.

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten