Ik rij naar Hengelo, via de turbo-rotondes in Oldenzaal. Rij de laatste rotonde af op de linkerbaan, rechts zit een Volvo. Ik gas geven om ervoor te komen, eikel laat me er niet voor, dus kort erachter.
Nou, ikke tot en met die slinger naar de invoegstrook toe op de A1 vrij dicht achter die eikel.
Staan er opeens 2 motorwauten in de berm.
Dus die trapt 'm an en Thijs mag volgen.
Bij de Texaco d'r af, onmeunige mega-controle. Vrachtwagens, alles wordt gecontroleerd.
Lui zeuren over dat mijn stadslicht blauw is
Waut: 'Dat is blauw.'
Ik: 'Dat is niet blauw. Dat zijn witte LED's'.
Waut: 'Jaaaahhhh nu breng je ons dus in verlegenheid want dit is dus een discussiepunt en blablabla.'
Ik: 'Dit is helemaal geen discussiepunt. Dat zijn WITTE LED's!! Punt!'
Begint ie over dat ik 4 stadslichten heb en je mag er maar maximaal 2. Heb ik iets gezegd van dat dat niet zo is of wat ook en dat al die Audi's ook wel 30 witte LED's onder de koplampen langs en alles. Jaja blabla dit dat zal wel.
Auto beetje van binnen doorzoeken, was wel in orde. Duh. Eikel.
Gaat ie op de grond liggen, zaklampie onder de auto schijnen. 'Oh goh je hebt 1 rechte pijp huil huil jank jank dat mag niiieee ik neem je kenteken in en je krijgt een bekeuring daarvoor van € 180,- !'
Ik: 'Dat kan niet.'
Hij: 'Wat dat kan niet?'
Ik: 'Je kunt mijn kenteken niet innemen.'
Hij: 'Dat kan ik wel.'
Ik: 'Dat kun je niet. Want dan mag ik niet meer rijden. En ik zal morgen toch naar mijn werk moeten.'
Hij: 'Ja maar dat is jouw probleem.'
Ik: 'Nee want je neemt 'm niet in. Ik maak d'r morgen wel een middendemper tussen.'
Najah je kent het wel. Gaat tijdje zo door.
Kwam er dus op neer dat hij mijn papieren in wou nemen en die bekeuring wou geven. Dus ik aardig en netjes en volwassen doen en vragen of ie dan niet alleen een bekeuring voor de verlichting kon doen of zo.
Maar dat kon niet want hij moest die bekeuring doen anders kon hij de papieren niet innemen.
Nou jah op t laatst zegt ie opeens 'of zal ik je matsen?'
Dus ik zeg 'ja GRAAG'
Hij: 'Nou hier is je kenteken. En hier de bekeuring.'
Blabla nou heb ik dus mijn kenteken nog wel maar hij zei hij woont in Oldenzaal dus 'hij ziet me rijden' en als hij over 3 weken zoiets heeft 'hij heeft nog niks aan die auto gedaan' dan ben ik dus wel vies aan de beurt.
Maar die bekeuring blijft staan. 180 fucking euro jongeuh KUT !!
Maar maakt niet uit jah ik haal t zo van m'n geldboompje af
Godverdomme achterlijke hoerenpiskutfuckinghoerenzooi

News