Ach jah waarom ook niet he

Voor alles wat niet in een ander forum te plaatsen valt.

Ach jah waarom ook niet he

Berichtdoor AzzKickah » wo 25 nov 2009, 22:17

ik wel weer

Ik rij naar Hengelo, via de turbo-rotondes in Oldenzaal. Rij de laatste rotonde af op de linkerbaan, rechts zit een Volvo. Ik gas geven om ervoor te komen, eikel laat me er niet voor, dus kort erachter.
Nou, ikke tot en met die slinger naar de invoegstrook toe op de A1 vrij dicht achter die eikel.
Staan er opeens 2 motorwauten in de berm.
Dus die trapt 'm an en Thijs mag volgen.

Bij de Texaco d'r af, onmeunige mega-controle. Vrachtwagens, alles wordt gecontroleerd.
Lui zeuren over dat mijn stadslicht blauw is :? Ik zeg 'dat is niet blauw. Dat zijn witte LED's.'
Waut: 'Dat is blauw.'
Ik: 'Dat is niet blauw. Dat zijn witte LED's'.
Waut: 'Jaaaahhhh nu breng je ons dus in verlegenheid want dit is dus een discussiepunt en blablabla.'
Ik: 'Dit is helemaal geen discussiepunt. Dat zijn WITTE LED's!! Punt!'

Begint ie over dat ik 4 stadslichten heb en je mag er maar maximaal 2. Heb ik iets gezegd van dat dat niet zo is of wat ook en dat al die Audi's ook wel 30 witte LED's onder de koplampen langs en alles. Jaja blabla dit dat zal wel.

Auto beetje van binnen doorzoeken, was wel in orde. Duh. Eikel.

Gaat ie op de grond liggen, zaklampie onder de auto schijnen. 'Oh goh je hebt 1 rechte pijp huil huil jank jank dat mag niiieee ik neem je kenteken in en je krijgt een bekeuring daarvoor van € 180,- !'
Ik: 'Dat kan niet.'
Hij: 'Wat dat kan niet?'
Ik: 'Je kunt mijn kenteken niet innemen.'
Hij: 'Dat kan ik wel.'
Ik: 'Dat kun je niet. Want dan mag ik niet meer rijden. En ik zal morgen toch naar mijn werk moeten.'
Hij: 'Ja maar dat is jouw probleem.'
Ik: 'Nee want je neemt 'm niet in. Ik maak d'r morgen wel een middendemper tussen.'
Najah je kent het wel. Gaat tijdje zo door.

Kwam er dus op neer dat hij mijn papieren in wou nemen en die bekeuring wou geven. Dus ik aardig en netjes en volwassen doen en vragen of ie dan niet alleen een bekeuring voor de verlichting kon doen of zo.
Maar dat kon niet want hij moest die bekeuring doen anders kon hij de papieren niet innemen. :?

Nou jah op t laatst zegt ie opeens 'of zal ik je matsen?'
Dus ik zeg 'ja GRAAG'
Hij: 'Nou hier is je kenteken. En hier de bekeuring.'

Blabla nou heb ik dus mijn kenteken nog wel maar hij zei hij woont in Oldenzaal dus 'hij ziet me rijden' en als hij over 3 weken zoiets heeft 'hij heeft nog niks aan die auto gedaan' dan ben ik dus wel vies aan de beurt.

Maar die bekeuring blijft staan. 180 fucking euro jongeuh KUT !!
Maar maakt niet uit jah ik haal t zo van m'n geldboompje af :? :evil:

Godverdomme achterlijke hoerenpiskutfuckinghoerenzooi
AzzKickah

Re: Ach jah waarom ook niet he

Berichtdoor MUPPET » wo 25 nov 2009, 22:21

hoppa en weer een sponsoring van de staat kas en die van mijn (150) en die van patrick nog olé

hebben ze geld nodig ofzo?
MUPPET

Berichtdoor Thunder » wo 25 nov 2009, 23:00

Einde van het jaar en een bonnenquota. Doe het rekenwerk maar. Reken er maar op dat de komende tijd ook nog een paar "extra" snelheidscontroles gedaan worden om aan de jaarlijkse hoeveelheid bonnen te komen.... :evil:
Het gedonder begint weer!
Thunder
Clublid

Berichtdoor AzzKickah » wo 25 nov 2009, 23:08

Ach het zure is ik weet zelf ook wel dat dat ding teveel lawaai maakt en ik wou er nog wel een middendempertje tussendoen maar dat had niet zo'n hoge prioriteit.

Maar als ik GODVERDOMME had geweten dat die bekeuring 180 (!!!) euro is, was die prioriteit wel hoger geweest!! :evil: :evil:
AzzKickah

Berichtdoor MUPPET » wo 25 nov 2009, 23:12

duur pijpje ;)
MUPPET

Berichtdoor Thunder » wo 25 nov 2009, 23:15

idd, maar blijft zuur. NL blijft een lekker duur land met overtredingen in het verkeer....
Het gedonder begint weer!
Thunder
Clublid

Berichtdoor AzzKickah » wo 25 nov 2009, 23:19

en wat ik al helemaaaaaaaaal niet uit kan staan, en dat heb ik ook zo tegen die waut gezegd, is dat ik voor door rood rijden (waarbij je wel iemand kunt doodjagen) € 150,- boete krijgt en hierbij, waarmee je verder _niemand_ in gevaar brengt op wat voor manier dan ook, krijg je gewoon fucking € 180,-.

Maar dat bezwaarschrift gaat er komen. Mark my words :P
AzzKickah

Berichtdoor MUPPET » wo 25 nov 2009, 23:20

AzzKickah schreef:en wat ik al helemaaaaaaaaal niet uit kan staan, en dat heb ik ook zo tegen die waut gezegd, is dat ik voor door rood rijden (waarbij je wel iemand kunt doodjagen) € 150,- boete krijgt en hierbij, waarmee je verder _niemand_ in gevaar brengt op wat voor manier dan ook, krijg je gewoon fucking € 180,-.

Maar dat bezwaarschrift gaat er komen. Mark my words :P

heb je een bult typwerk deze maand mje mag mijne ook doen 8-)
MUPPET

Berichtdoor Sharon » wo 25 nov 2009, 23:29

Tegenwoordig :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ..
Wat een kut hoere tering schijterige wouten. Ze hebben echt niks beters te doen he..
Gisteren Patrick en nu vandaag jij! Vorige week al MUPPET.. Godverredomme tis ook wat..
Succes met je bezwaarschrift..
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
R.i.P. Charade 1.6 16v, NEW RIDE VW GOLF 2 GTI WOLFSBURG EDITION
Sharon
Clublid

Berichtdoor Patrick » do 26 nov 2009, 01:20

Gelukkig heb ik mijn boete kunnen laten verscheuren... maar ze stonden gisteren ook alweer te flitsen in Hengelo bij de Makro, echt die naaiplekken pakken ze weer. Het is inderdaad te zien dat ze geld nodig hebben!
Regelt de zondagavonden ... PB voor info :)
Patrick
Clublid

Berichtdoor cel@l GTI » do 26 nov 2009, 01:39

ja jongens het is eenmaal kut en kloten en het zijn allemaal een voor een vieze vuile flikkers die wouten.... en ja hoor ik ben dinsdag in enschede door een undercover auto geflitst met 90 of zo :d
ma jah als we bang waren van wouten en boetes hadden we ook niet zo'n hobby toch??? het is eenmaal een dure hobby :d:d:d
Afbeelding

fuck the police, we are street racers ;)
cel@l GTI

Berichtdoor Vinnie » do 26 nov 2009, 08:54

mooi kut Thijs! succes met je bezwaarschrift ;)
Daily: Daihatsu Charade 1.3 16v
Show: Gele Peugeot 106 1.1 Sport uit 2002 (te koop)
Drag: Opel Corsa A 1.0 S uit 1983, C20XE 2.0 16v ombouw
Vinnie

Berichtdoor esther » do 26 nov 2009, 10:39

vindt wel zielg voor thijs
gekheid is erfelijk je erft het van je kinderen
esther

Berichtdoor AzzKickah » do 26 nov 2009, 10:40

esther schreef:vindt wel zielg voor thijs

snif snif :)
AzzKickah

Berichtdoor Hondabastard » do 26 nov 2009, 12:50

Ik zag zaterdagnacht ook nog een of andere Charade voorbij scheuren bij de weg langs het station.
Veel te hard, net iets te veel herrie, zeker drie keer een knallende uitlaat en met drie lui erin (geloof ik). Tegen één uur.
En dat terwijl er net een legertje politie om de hoek staat vanwege een soort supportersrelletje.
Wil hier geen namen noemen maar die Charade kwam me wel Héél bekend voor.
Lijkt me niet de manier om geen nieuwe boetes te krijgen :mrgreen:
Hondabastard

Berichtdoor Sharon » do 26 nov 2009, 14:25

Hondabastard schreef:Ik zag zaterdagnacht ook nog een of andere Charade voorbij scheuren bij de weg langs het station.
Veel te hard, net iets te veel herrie, zeker drie keer een knallende uitlaat en met drie lui erin (geloof ik). Tegen één uur.
En dat terwijl er net een legertje politie om de hoek staat vanwege een soort supportersrelletje.
Wil hier geen namen noemen maar die Charade kwam me wel Héél bekend voor.
Lijkt me niet de manier om geen nieuwe boetes te krijgen :mrgreen:

Eh jah dat waren ik, Joel en Patrick :oops: :oops: .. En Patrick zat dus flink te gassen in de tunnel, en toen we voor het stoplicht stonden zei ik hey iemand anders geeft ook een dot gas (Was jij dat Richard?) en toen deed Patrick dat dus ook weer.. Zien we oppeens dat er wouten schuin van ons stonden hahaha. Uhhhh OEPS!
Liefsz Sharon..
Afbeelding Afbeelding
R.i.P. Charade 1.6 16v, NEW RIDE VW GOLF 2 GTI WOLFSBURG EDITION
Sharon
Clublid

Berichtdoor ferrarizotteke » ma 28 jun 2010, 12:21

ik zit ondertussen ook al aan 200 euro boetes (3 boetes). maar ze hadden geen bewijs dat ik achter het stuur zat, dus mijn vader heeft ervoor opgedraaid, maar al bij al mocht ik ze wel betalen :shock: 2 kleintjes en 1 iets groter. Ene waar ik 55 ipv 50 reed. Een waar ik 80 ipv 70 reed en een waar ik 120 ipv 90 reed. echt wordt je ziek van maar fuck, soms heb je echt van die straten, waar je echt makkelijk het dubbele snelheid van kunt rijden zonder onveilig te doen!
Afbeelding
ferrarizotteke

Keer terug naar Offtopic

• Gerelateerde onderwerpen
    Reacties
    Bekeken
    Laatste bericht