Merle schreef:Spenkie schreef:Maar je meot er neit gek van op kijken als die auto al op een vrachtwagen staat naar polen.
Succes in iedergeval, hou men ogen open.
idd mn vriend zij ook al die word naar polen gebracht
calimer0 schreef:van de week ook al een e46 M3 gestolen in hengelo..
volgens mij bij maxicar....
gaat lekker hier in de buurt

Hij is weer terug
Heel raar verhaal
Vorig weekend is m`n EG dus gestolen, hele week alles zitten afzoeken naar onderdelen maar niks kunnen vinden.
Belde afgelopen donderdag een maatje van me op om me te vertellen dat de EG van een kennis van hem terug gevonden is in arnhem zuid. (deze was 2 weken voor die van mij gestolen), Dus hij zegt tegen me van bel er anders ff heen om te vragen of ze toevallig iets hadden gezien zoals een auto die er al enkele dagen staat
Ik vrijdag gebeld naar 0900-8844 krijg ik politie Twente aan de tel. en die schakelde me door naar de recherge, verhaal uitgelegd aan die gast en gevraagd of ze dat ff na willen vragen. krijg ik me daar een uitbrander `` WAT VERWACHT JE VAN ONS DAT WE ALLE WITTE CIVICS IN ARNHEM AAN GAAN HOUDEN`` ik daar weer tegen in ``HOEVEEL WITTE CIVICS RIJDEN ER IN NL MET EEN ZWATE KAP, ZWART DAK EN ACHTERKLEP ik vraag ook alleen om er heen te bellen.
`s Avonds die jonge gesproken waar die andere civic van gestolen is en die kon me vertellen dat ie op een parkeerplaats stond in buurt van de Benny oudemansweg of zoiets
Vandaag wou ik ze dus weer bellen maar ze waren me al voor....
En waar stond ie op precies dezelfde parkeerplaats en het rare was dat er een sleutel in het contactslot zat terwijl ik alle 3 de sleutels gewoon thuis heb incl de Rode.
Grz Snowman en luitjes bedankt voor het opletten
Helaas vandaag al terug gekregen met schade achterscherm, bumper en lamp
vanavond naar de schuur gebracht en deze week wordt ie gestript voor Parts,
ben er helemaal klaar mee! schade is ong. 500 euro excl plaatwerk en me eigen werk wat ik er weer mee heb

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten