Vinnie schreef:heb je al een sportluchtfilter? zou evt. bij kunnen dragen.
tevens kun je natuurlijk een katvervanger plaatsen en/of een freeflow einddemper(in combinatie met een dikkere diameter pijp voor naar achter krijg je helemaal een bak kabaal)

Jeroen205GTI schreef:dmv diameter van het eindstuk kun je ook spelen met het geluid. grotere diameter is vaak een dieper geluid. De omp groep A rally uitlaat bléérde 't ook uit met een eindstuk van 60mm

Tha roggezz schreef:Jeroen205GTI schreef:dmv diameter van het eindstuk kun je ook spelen met het geluid. grotere diameter is vaak een dieper geluid. De omp groep A rally uitlaat bléérde 't ook uit met een eindstuk van 60mm
mijn einddemper is 63mm inlaat zeg maar met 2 x 76 dtm uitgangen.
Maar weet iemand of het nut heeft om de hele uitlaat lijn zeg maar 42mm te maken als de kat maar een uitlaat heeft van 38 mm?
Vinnie schreef:Tha roggezz schreef:Jeroen205GTI schreef:dmv diameter van het eindstuk kun je ook spelen met het geluid. grotere diameter is vaak een dieper geluid. De omp groep A rally uitlaat bléérde 't ook uit met een eindstuk van 60mm
mijn einddemper is 63mm inlaat zeg maar met 2 x 76 dtm uitgangen.
Maar weet iemand of het nut heeft om de hele uitlaat lijn zeg maar 42mm te maken als de kat maar een uitlaat heeft van 38 mm?
waarom dan niet de hele lijn 63 mm? reductiestuk vanaf kat naar de lijn 38mm > 63mm, gegarandeerd bak herrie!

Vinnie schreef:je blok had(volgens mij) +/- 40 PK, de tegendruk die je straks eventueel niet meer hebt zal heus niet zorgen dat je maar 35 PK overhoudt
kendyman schreef:haha vooruit komen doet die al niet

AzzKickah schreef:wat weegt het gebakje dan?
600 kilo'tjes?
MUPPET schreef:AzzKickah schreef:wat weegt het gebakje dan?
600 kilo'tjes?
haal de wielen eraf en je hebt 125 kilo

Sharon schreef:Wat zijn we weer flauw.. Niet iedereen kan een dikke audi betalen..
kendyman schreef:helemaal strippen dat ding.
alle bekleding eruit
wordt die sneller van!!
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten