AzzKickah schreef:Maikel28 schreef:kun je hem niet gewoon ruilen dan voor 1 die past of bij een ander bestellen
nope
bij de dealer is een pakking letterlijk 2x zo duur als bij AKR maar AKR had alleen deze pakking en geen andere![]()
Heron, Brezan, etc. kunnen geen spruitstuk pakkingen bestellen.
MUPPET schreef:AzzKickah schreef:Maikel28 schreef:kun je hem niet gewoon ruilen dan voor 1 die past of bij een ander bestellen
nope
bij de dealer is een pakking letterlijk 2x zo duur als bij AKR maar AKR had alleen deze pakking en geen andere![]()
Heron, Brezan, etc. kunnen geen spruitstuk pakkingen bestellen.
dan bestel je um toch bij de dealer
MUPPET schreef:je kunt um toch ook wel ophalen bij de dealer onnie? misschien op voorraad

Sharon schreef:Thijs, toevallig een spruitstuk gekochten is dat de verassing voor mij? Hahaha.
AzzKickah schreef:MUPPET schreef:je kunt um toch ook wel ophalen bij de dealer onnie? misschien op voorraad
mjah zit wat in... maar dat keine kutding kost € 41,-das toch fucking niet normaal KUT
dan pas ik nog liever die andere aan
AzzKickah schreef:Sharon schreef:Thijs, toevallig een spruitstuk gekochten is dat de verassing voor mij? Hahaha.
HEY !!
Jij mag dit topic niet lezen!!

AzzKickah schreef:
let jij maar eens op zondag
MUPPET schreef:AzzKickah schreef:
regel jij nu maar eerst een pakking die past
AzzKickah schreef:MUPPET schreef:AzzKickah schreef:
regel jij nu maar eerst een pakking die past
lala broertje van de opa van de vriendin van het broertje van Vinnie kan zo'n pakking maken![]()
![]()
ga zaterdag naar 'm toe lalala

Sharon schreef:Jammer voor jou dat zodra er op mij auto een spruitstuk zit ik toch weer sneller zal zijn..

Sharon schreef:Nee nog niet.. Plannen zijn er al wel sinds het nieuwe blok.. Dus het komt vanzelf..
En thijs dan is het weer, bye bye, zwaai zwaai, swing swing depri zitten in je crx met je string..
Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten