Patrick schreef:Ik had m ook gezien, de reacties ook gezien op t iBood forum? Je mag maar 15km rijden, en er komen extra kosten bij, 144 eur ofzo kost het je minimaal.
Daarbij is er onduidelijkheid of dit een F3 (200pk) of een F3000 auto is (480pk). En je mag waarschijnlijk niet vol uit ...
Ja heb de reacties gezien. Alleen de foto's bij het aanbod kloppen niet, er staat in de tekst duidelijk dat het om een F3000 480PK gaat. Dit staat ook op de site van de organisator. Dat er wat geld bijkomt, dat is ook duidelijk uit de introtekst, alleen kan je er niet uithalen of je nu 1x of 2x moet betalen voor het gebruik van het circuit, omdat je eerst gaat verkennen met een personenauto. Of je nou voluit kan ja of nee, tja dat is een beperking misschien, maar het blijft een ervaring op zich.
Heb anderhalf jaar geleden ook een Lambo experience gedaan op zandvoort en daar las ik ook dergelijke horrorberichten. Uiteindelijk heb ik 2,5 ronde voluit kunnen rijden in een 130i cupcar, Porsche 911 GT3 cupcar en een Gallardo. Zelfs onder begeleiding kan het serieus hard gaan, ligt ook een beetje aan de groep die meedoet. Voordeel van een bolide als dit is dat het de meeste mensen niet trekt itt een Lambo Experience. Dus ga er wel vanuit dat het een enorme adrenalinerush gaat worden.

Ik heb hem in ieder geval gekocht, nu alleen nog bedenken welk circuit ik ga aandoen