Gezien op Ibood.nl: 15km F3000 rijden

Iets moois te koop gezien op een andere site? Plaats het hier

Gezien op Ibood.nl: 15km F3000 rijden

Berichtdoor Thunder » wo 30 jun 2010, 06:07

Weer een stunt op Ibood,

15 km in een echte F3000 auto rijden op een te kiezen circuit. Wees er snel bij, deze zal ook weer in no-time uitverkocht zijn.
stuur een Echte Formule 3000 Auto – Voucher voor een Unieke Race Ervaring
Het gedonder begint weer!
Thunder
Clublid

Re: Gezien op Ibood.nl: 15km F3000 rijden

Berichtdoor Patrick » wo 30 jun 2010, 08:23

Ik had m ook gezien, de reacties ook gezien op t iBood forum? Je mag maar 15km rijden, en er komen extra kosten bij, 144 eur ofzo kost het je minimaal.
Daarbij is er onduidelijkheid of dit een F3 (200pk) of een F3000 auto is (480pk). En je mag waarschijnlijk niet vol uit ...
Regelt de zondagavonden ... PB voor info :)
Patrick
Clublid

Berichtdoor Thunder » wo 30 jun 2010, 09:01

Patrick schreef:Ik had m ook gezien, de reacties ook gezien op t iBood forum? Je mag maar 15km rijden, en er komen extra kosten bij, 144 eur ofzo kost het je minimaal.
Daarbij is er onduidelijkheid of dit een F3 (200pk) of een F3000 auto is (480pk). En je mag waarschijnlijk niet vol uit ...

Ja heb de reacties gezien. Alleen de foto's bij het aanbod kloppen niet, er staat in de tekst duidelijk dat het om een F3000 480PK gaat. Dit staat ook op de site van de organisator. Dat er wat geld bijkomt, dat is ook duidelijk uit de introtekst, alleen kan je er niet uithalen of je nu 1x of 2x moet betalen voor het gebruik van het circuit, omdat je eerst gaat verkennen met een personenauto. Of je nou voluit kan ja of nee, tja dat is een beperking misschien, maar het blijft een ervaring op zich.

Heb anderhalf jaar geleden ook een Lambo experience gedaan op zandvoort en daar las ik ook dergelijke horrorberichten. Uiteindelijk heb ik 2,5 ronde voluit kunnen rijden in een 130i cupcar, Porsche 911 GT3 cupcar en een Gallardo. Zelfs onder begeleiding kan het serieus hard gaan, ligt ook een beetje aan de groep die meedoet. Voordeel van een bolide als dit is dat het de meeste mensen niet trekt itt een Lambo Experience. Dus ga er wel vanuit dat het een enorme adrenalinerush gaat worden. :D

Ik heb hem in ieder geval gekocht, nu alleen nog bedenken welk circuit ik ga aandoen :mrgreen:
Thunder
Clublid

Berichtdoor Thunder » wo 30 jun 2010, 09:09

Reactie op Ibood van een admin/mod:

* Jeffrey (Mo...
* Admin
Beste iBOOD'ers,

Even voor de duidelijkheid:
- Het gaat hier om Formule3000 auto's en niet om F3 auto's. De Formule3000 auto's zijn bij elk circuit aanwezig
- Bij de iBOOD aanbieding zit geen eigen risico
- Er is geen snelheidslimiet
- Je zal met 2 of 3 personen op het circuit rijden
- Je moet de auto respecteren. Bij misbruik (roekeloos rijden) kan je van het circuit worden verwijderd.

Mochten er nog verdere vragen zijn hoor ik het graag.

Team iBOOD
Thunder
Clublid

Berichtdoor Patrick » wo 30 jun 2010, 15:36

Inmiddels uitverkocht :)
Regelt de zondagavonden ... PB voor info :)
Patrick
Clublid

Keer terug naar Gezien op

• Gerelateerde onderwerpen
    Reacties
    Bekeken
    Laatste bericht