Wie weet een goed bedrijf om me auto te laten taxeren na het ongeluk van zondag moet die dus
ff getaxeerd worden.. Dus nu aan jullie de vraag wat zijn goede taxatie bedrijven?

Sharon schreef:Zoveel.. Maar kan ook nog heel goed zijn dat er daarna nog weer een schade expert van interpolis ofzo komt he van Thijs zn verzekering.. En die stakkers zullen het dan wel weer na beneden halen.
Asdrubael82 schreef:Effe voor mijn beeldvorming, wat is er zondag gebeurt?
En als taxateur zou ik wederom Van Heijst Autoschade in Enschede willen aanbevelen.
Sharon schreef:AzzKickah schreef:Asdrubael82 schreef:Effe voor mijn beeldvorming, wat is er zondag gebeurt?
En als taxateur zou ik wederom Van Heijst Autoschade in Enschede willen aanbevelen.
Ongelukje...
Ik heb de Charade van Sharon op de kont gekust met +/- 25km/u.

Sharon schreef:Sharon schreef:AzzKickah schreef:Asdrubael82 schreef:Effe voor mijn beeldvorming, wat is er zondag gebeurt?
Ongelukje...
Ik heb de Charade van Sharon op de kont gekust met +/- 25km/u.
Nu word het al 25 km/u hahaeerst was het nog +- 30/40km/u.
Alleen schijnbaar was de Charade er niet van gedient dus hebben ze ff gevochten en zit
nu Thijs zn auto + mijn auto in de kreukels.. Ohja en Patrick en ik ook een beetje..

Gebruikers op dit forum: CommonCrawl [Bot] en 0 gasten