Heb nog altijd in de planning in de vakantie daar een keer te gaan kijken.
Zelf rijden lijkt me niet wat, circuit is erg tricky en erg zwaar voor je remmen. Maat van me heeft daar een half rondje gereden en had al helemaal geen remmen meer. Heeft zichzelf lijkwit gefilmd en dat heeft flinke indruk bij me gemaakt.
er zal zeker wel belangsteling voor zijn. hopenlijk lukt het om een dag te organiseren met een groep om ook daar een gezelig weekijnde van te kunnen maken gr cossie rules
toch is er wel alimo voor zullen we eens kijken waneer de meeste wel willen en dan het is zo dat de auto niet hard hoeft te gaan om daar te rijden. je hebt zelf je rechter voet in de hand ook ik heb daar rustig gereden zelfs dat er een clio mij inhaalden. dus dat is wat voor mij. idee weekijnde 25 juni weekijnde 2,9 of 16 juli.
voor de liefhebbers ik wil de cosworth beschikbaar stellen om daar mee mee te rijden als er liefhebbers zijn die zelf niet op de baan rijden maar wel eens mee willen rijden.
Let op vrijdag 9 juli gaan we een weekend naar de nurbergring dit is over 2 WEKEN voor diegene die er ook belang bij hebben wij hebben nog een 3 persoons kamer over door annulering. mocht het zo zijn dat er mensen belang bij hebben zou ik dat graag voor donderdag willen weten. daar wij dan de kamer annuleren. graag hoor ik het als er belangstelling is
we hebben 6 kamers gereserveerd en bevestigt gekregen, op 3 km van de baan af, rustig gelegen.